x-kom hosting

Problem z komputerem

szosti90
utworzono
utworzono

Kupiłem na allegro RAM do komputera SD RAM 128MB DIMM taki jak mam w komputerze. Na płycie głównej mam 3 sloty na RAM. Mam już tam zamontowane 2x 64 MB. Kiedy podłączyłem 128MB i odpaliłem kompa wtedy wszystko się zaczęło.... nie wiem co się stało.... wszystko wyglądało jak normalnie włączanie komputera jednak po załadowaniu się Windows XP na czarnym tle pokazywał mi się kursor i kompuer sam się restartował ?? Co może być tego przyczyną ? Mogła się spalić płyta główna lub RAM ?? Może to wina BIOS'a. Nie znam się za bardzo na sprzęcie komputerowym, wiem jednak, że mam jedną z lepszych płyt głównych ( Przy włączaniu się komputera pisało K7Turbo < może to ma jakies znaczenie) ale niestety jest to stary model do którefo można wsadzić procka max 1.8GHz. Rozmawiałem na ten temat z jednym informatykiem i on powiedział ,że przy RAM'ie jest zbyt małe napięcie aby cokolwiek mogło się tam spalić i właśnie najprawdopodobniej jest to wina BIOS'a (najnowszy bios może nie współgrać, ze starym modelem płyty głównej). To wyglądało troche jakby komputer zgłupiał ;/ Raz włączył mi się w grafice 16 kolorów (nie tryb awaryjny) prosił o podanie hasło lecz ja na komputerze nie mam hasła :/ A jak zostawiałem puste pole pisało, że błędne hasło ;/

Może to dlatego, że wszystkie kości ramu powinny być identyczne ?? A może to RAM i płyta główna się spaliły ?? A może na całe szczęście to wina BIOS'a ??

Fafu
komentarz
komentarz

A moze jeden ram jest PC 66 a drugi PC 133 lub PC 100 ? ?

tazman
komentarz
komentarz

Napisz jaką masz płyte główną

Fafu
komentarz
komentarz
Napisz jaką masz płyte główną

Już chyba oglądam piąty post w którym to piszesz :D

tazman
komentarz
komentarz

A jak mozna oceniac i diagnozowąć cokolwiek nie znając podzespołów, fafu skąd się urwałeś ?

Fafu
komentarz
komentarz

Lol, przecież napisałem pytanie w sprawie ramu :P

szosti90
komentarz
komentarz