x-kom hosting

Bios

Dafko
utworzono
utworzono

Mam pytanie jak wyregulować predkość wentylatorów w biosie (jeśli można to dokładna instrukcja) bo jeśli chodzi o bios to jestem zielony lub jakiś program do edycji biosu tez mile widziany

falcon1984
komentarz
komentarz

Poszukaj CPU Smart Fan albo CPU Fan i ustaw jakie chcesz obroty.

marcin1197
komentarz
komentarz

U mnie tak nie było :) Były tylko 2 opcje z wentylami i tam było "disable" albo "enable" jak obydwie zrobiłem (teraz już nie pamiętam,ale chyba disable) to prędkość wzrosła z 1000 na 3000 RPM na procku i z 500 na 1000 na froncie.Nie pamiętam jak to się dokładnie nazywało,ale szukaj opcji z napisem "FAN" ;)

Dafko
komentarz
komentarz

no byłem w biosie i też miałem właśnie to enable i disable co to oznacza?i czy da się jakoś w tym miejscu zmniejszyć ich prędkość

bastard
komentarz
komentarz

słownik języka angielskiego i dajesz ;) Tak podstawowych słów nie znać ?

Dafko
komentarz
komentarz

znam wiem co to znaczy :DA tak dołanczając już do tematu to czy mogę się dowiedzieć czegoś więcej o regulatorach obrotów chodzi najbardziej tutaj o samo podpiecie wentylatora np: 4 pin do tego regulatora?

bastard
komentarz
komentarz

We wtyczce 4 pin jest zasilanie od 5 do 12 v i tam już masz wbudowany regulator obrotów tylko o wiele lepszym rozwiązaniem jest zamontować taki regulatorek osobno (koszt z 15 zł)

Najlepiej to te dwie opcje daj na enable a potem w systemie ustaw sobie pożądaną prędkość w programie np. speedfan

Dafko
komentarz
komentarz

wiem tylko ze chodziło mi o taki np:http://www.allegro.pl/item342011711_zalman_zm_mfc1_regulator_obrotow_6_wentylatorow.html i jakie tam jest podłączenie widzę tam jedno 4 pin a ta reszta to jakie to jest?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie