Przemekb123 utworzono 19 grudnia 2017 utworzono 19 grudnia 2017 Witam,parę lat temu zainstalowałem na komputerze Adobe CS5.5 Design Standard (wersja dla nauczycieli). Nadszedł czas na zmianę sprzętu, ale niestety po próbie ściągnięcia angielskiej wersji (na stronie nie ma polskiej) tego programu na nowy komputer okazało się, że muszę mieć polską, żeby klucz zadziałał. Ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem? pisałem do supportu, ale nie dostałem odpowiedzi.Pozdrawiam
krzysiuus komentarz 19 grudnia 2017 komentarz 19 grudnia 2017 Oni tam mają chat. Ja ostatnio też miałem problem z licencją to w 10min poprzez wirtualne logowanie do komputera zostało to załatwione przez pracownika adobe.
Przemekb123 komentarz 19 grudnia 2017 Autor komentarz 19 grudnia 2017 A gdzie mogę znaleźć taki chat? Po wypełnieniu punktów z DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA FIRMY ADOBE, mam tylko opdjce kontaktu przez forum Pozdrawiam
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.