x-kom hosting

Jaki ram będzie pasował?

WDDW
utworzono
utworzono

Cześć,

chciałbym sprawić sobie ram na święta. Problem w tym, że nie do końca wiem jak. Jestem zielony w tej kwestii. Kolega doradził zapytać na forum i napisać wszystko co jest potrzebne. Z tego co przeczytałem to potrzebne informacje to: 

ram potrzebny jest do laptopa

system 64bit

2 wolne miejsca na ram

Jeżeli czegoś nie napisałem, mogę dopisać, dodam, że mam zdjęcie ramu z laptopa. Na ramie są dwie naklejki, mogę podać jakieś informacje z nich. 

 

Youki
komentarz
komentarz

Podaj model tego laptopa i jakie obecnie masz tam kostki. Możesz pokazać zrzut ekranu z programu CPU-Z, zakładka Memory i SPD.

  • Dobra wypowiedź 1
WDDW
komentarz
komentarz
Spoiler

 

Model laptopa to Acer Aspire E5-575G. 

ram.PNG

ramm.PNG

Youki
komentarz
komentarz

Potrzebujesz zwykłą kostkę DDR4 SO-DIMM 2133 MHZ CL15 1.2V

  • Dziękuję 1
WDDW
komentarz
komentarz (edytowane)

Można jeszcze tylko wiedzieć czy lepiej kupić dwie 4GB kostki czy jedną 8GB?

I czy ta kosta będzie dobra? https://www.komputronik.pl/product/399630/corsair-4gb-1x4gb-2133mhz-ddr3-cl15-1-2v-sodimm-.html?gclid=Cj0KCQiAyNjRBRCpARIsAPDBnn2HUQ4wZCTShJ8gyE8hCLrClFVt-PE5FPrY1c-g8VD9NYD3yPNJflgaAqszEALw_wcB

Dziękuję bardzo za pomoc. Życzę spokojnych świąt bożego narodzenia.

 

Edytowane przez WDDW
Youki
komentarz
komentarz

Z tego co widzę to masz już jedną kostkę pamięci, wolałbym do niej dokupić 1x8 GB i mieć łącznie 12 GB.

 

  • Dziękuję 1
Youki
komentarz
komentarz

Tak, tylko dość drogo.

 

WDDW
komentarz
komentarz

Możesz polecić coś tańszego?

WDDW
komentarz
komentarz

Dziękuje bardzo jeszcze raz, spokojnych świąt życzę.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie