Amarillo utworzono 5 grudnia 2017 utworzono 5 grudnia 2017 Witam, mam problem z YouTube a mianowicie: po otwarciu jakiegoś filmiku, strona odświeża się po kilku sekundach, nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale jest to baaaaaaardzo denerwujące... Czasem mniej razy, a czasem więcej, nawet i 6 - 7 razy sama odświeża się strona. Co można zrobić, gdzie sprawdzić co jest nie tak? Pozdrawiam
Dark_Moon komentarz 5 grudnia 2017 komentarz 5 grudnia 2017 Zanim nie rozwiążesz problemu - spróbuj wyczyść cookie ale tylko z YouTube - możesz spróbować użyć tej strony zamiast YouTube (działa podobnie jak YouTube) http://repeatyt.com/
Amarillo komentarz 5 grudnia 2017 Autor komentarz 5 grudnia 2017 No i wyczyściłem cookie ale niestety nic to nie dało... No chciałbym używać raczej normalnego YouTube, tak jak zawsze. No nie wiem co to może być, nie wiem...
MasterYoghourt komentarz 5 grudnia 2017 komentarz 5 grudnia 2017 Spróbuj tego programu: https://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html
Amarillo komentarz 5 grudnia 2017 Autor komentarz 5 grudnia 2017 (edytowane) 5 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Spróbuj tego programu: https://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html Niestety nie pomogło... nie wiem dlaczego tak się dzieje, przecież nigdy się tak nie robiło... :-/ Może to być związane z nowym dostawcą Internetu(T-Mobile mobilny)? Edytowane 5 grudnia 2017 przez Amarillo
Amarillo komentarz 7 grudnia 2017 Autor komentarz 7 grudnia 2017 Wygląda na to, że w innej przeglądarce jest ok... Ale to byłoby jedyne rozwiązanie...? Dlaczego miałbym używać innej przeglądarki, jeśli chciałbym swojej Pozdrawiam
MasterYoghourt komentarz 8 grudnia 2017 komentarz 8 grudnia 2017 Bo szybkość z jaką wydaje się nowe wersje przeglądarek przypomina beta testy a nie wydanie finalnego, dopracowanego produktu. Jesteś nieświadomym testerem oprogramowania. Nawet jeśli zgłosisz problem z aktualną wersją, to zanim ci odpowiedzą, wyjdzie kolejna wersja programu. Oprogramowanie w sporej części to tandeta, nie dopracowany, niskiej jakości produkt.
Amarillo komentarz 8 grudnia 2017 Autor komentarz 8 grudnia 2017 Czyli generalnie powinienem poczekać aż się znów zaktualizuje przeglądarka...? ;-)
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.