domimura15 utworzono 29 listopada 2017 utworzono 29 listopada 2017 Witam. Mam problem z słuchawkami hyperx cloud. Dotyczą one mikrofonu. Mikrofon strasznie buczy, huczy i mnie nie słychać. Próbowałem różnych ustawień nic nie działa. Gdy dotykam obudowy buczenie jest cichsze i mnie słychać, gdy dobrze złapie obudowy to całkowicie brak buczenia. Gdy podłączyłem je do laptopa z mikrem było to samo. Sprawdzałem krakeny kumpla u siebie na kompie, mikro działało bez zastrzeżeń. Ma ktoś jakiś pomysł czy korzystać z gwarancji, którą posiadam? Druga sprawa jest właśnie związana z gwarancją. Czy ktoś z Was oddawał już hyperki? Jak to wygląda? Czy trzeba oddać całe wyposażenie wraz z oryginalnym pudełkiem czy tylko słuchawki z pudełkiem. Nie ukrywam zależy mi na dodatkowych akcesoriach bo używam ich wszystkich. Kingston ma jakąś gwarancję door to door czy lepiej oddać do sklepu? Kupowałem w neonet. Za rady z góry dziękuje.
pawelox01 komentarz 29 listopada 2017 komentarz 29 listopada 2017 Mam cloudy II i w moim przypadku micro nawet nie wykrywalo a co dopiero o buczeniu mowic
szagus komentarz 29 listopada 2017 komentarz 29 listopada 2017 Może to być wina braku uziemienia w gniazdku. Podłącz pod telefon lub laptopa, który ni będzie podpięty do sieci. Jak dalej buczy - ja bym reklamował.
domimura15 komentarz 30 listopada 2017 Autor komentarz 30 listopada 2017 Postaram się dziś sprawdzić. Mam rozumieć, że może coś być z kompem? Tylko wątpię bo sprawdzałem te krakeny i było ok.
szagus komentarz 30 listopada 2017 komentarz 30 listopada 2017 Z kompem może być wina zasilacza a poza nim - z gniazdkiem z prądem do kontaktu.
domimura15 komentarz 12 grudnia 2017 Autor komentarz 12 grudnia 2017 Problem był z gniazdkiem. Dziękuje za pomoc.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.