Stachurski utworzono 27 listopada 2017 utworzono 27 listopada 2017 (edytowane) Tak jak w temacie, zakupiłem używane pamięci i się zastanawiam czy są one wadliwe czy może problem leży gdzie indziej. Moja płyta główna to msi b85 g43. Może trzeba jakąś aktualizacje biosa wykonać? Do tej pory używałem 4kości po 1GB firmy hynix. Edytowane 27 listopada 2017 przez Stachurski
Youki komentarz 27 listopada 2017 komentarz 27 listopada 2017 Sprawdź czy ta kostka działa w innej płycie u kogoś, jak też nie działa to zwróć.
Stachurski komentarz 27 listopada 2017 Autor komentarz 27 listopada 2017 (edytowane) Działa ale na płycie pod amd jeśli to ma jakieś znaczenie. Edytowane 27 listopada 2017 przez Stachurski
Youki komentarz 27 listopada 2017 komentarz 27 listopada 2017 Nie powinno mieć znaczenia. W każdym slocie sprawdzałeś tą kostkę? Profilaktycznie dokonaj aktualizacji BIOS.
Stachurski komentarz 27 listopada 2017 Autor komentarz 27 listopada 2017 zaktualizowałem bios i hula, dzięki
Stachurski komentarz 5 grudnia 2017 Autor komentarz 5 grudnia 2017 Znowu mam ten sam problem, dokupiłem kolejną kość 8GB tym razem Hyperx Fury 1333 i niestety po podłączeniu jej czy to w dual chanelu czy solo nie mam obrazu na monitorze, gdy z powrotem podłącze tego goodrama o którym pisałem wcześniej wyświetla mi się taki komunikat.
Stachurski komentarz 5 grudnia 2017 Autor komentarz 5 grudnia 2017 Tylko, że ten komunikat wyświetla mi się na tej starej pamięci, na nowej nie wyświetla mi się w ogóle obraz.
Gawel komentarz 6 grudnia 2017 komentarz 6 grudnia 2017 Tylko, że ten komunikat wyświetla mi się na tej starej pamięci, na nowej nie wyświetla mi się w ogóle obraz.Wciskałeś F2 ? Wysłane z mojego Lenovo YT-X703L przy użyciu Tapatalka
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.