Lodski utworzono 27 listopada 2017 utworzono 27 listopada 2017 Kupiłem ostatnio płytę główną asrock z370 pro4 i procesor i3 8100. Niestety jedna z tych części nie działa (albo obydwie). Nie jestem w stanie stwierdzić która, bo nie mam części zamiennych. Wszystkie inne ramy, zasilacz, dysk, okablowanie obudowy, karta graficzna, sprawdziłem osobno i działają. Więc co w sumie powinienem zrobić teraz, dostałem to w zeszły piątek 24.11.2017 r.. Teoretycznie przysługuje mi usługa DOA (dead on arrival), odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni, no albo prosić o inny sprzęt. Tylko, że co spakować to z powrotem wsadzić do paczki rachunek i kurierem wysłać, uprzedzając ówcześnie mailem lub tel. czy jak. Ktoś miał podobny problem by mógł się podzielić doświadczeniami z tą firmą i jak najskuteczniej ten problem załatwić ?
cinomatic komentarz 27 listopada 2017 komentarz 27 listopada 2017 Proponuję zadzwonić do sklepu i się zapytać. Nie będzie tak prościej? Najlepiej dla Ciebie odesłać tylko jedną część. (napewno masz sprzęt dobrze podłączony? PowerSW, ogólnie zasilanie itd,,,)
Lodski komentarz 27 listopada 2017 Autor komentarz 27 listopada 2017 Nie mogę odesłać jeden części, ponieważ nie jestem w stanie zweryfikować, która jest wadliwa. Nikt kogo znam nie ma dostępnej płyty obsługującej procesory 8 generacji lub sam procesor. A w serwisie życzą sobie 250 zł. Wszystkie pozostałe podzespoły komputera sprawdziłem na oddzielnych sprzętach i działają tak więc tylko proc albo płyta może szwankować. Dzięki za poradę, zadzwonię i tam się wszystkiego dowiem. Chciałem sobie tego darować ale trudno Haha to niezły sklep, w serwisie mi powiedziano, że jeżeli uszkodzenie jest mechaniczne socketu (brakuje jednego pinu) to oni ani na gwarancje tego nie wezmą ani na reklamację. Poradził mi bym wymienił sobie na własną rękę socket w specjalistycznym zakładzie. Po czym na pytanie czy jeżeli nadal nie będzie działało, to czy mogę zwrócić się o gwarancję cytuje "oczywiście, że nie bo jest ingerencja zewnętrzna" Haha 10/10 serwis esc.pl. Po czym napisałem, że jakie on ma dowody, że to ja spowodowałem a nie u nich coś (w końcu nakładali plombę na płytę mogli coś spieprzyć) czy jeszcze wcześnie fabrycznie. To nic już nie odpowiedział... kochany serwis... pełen profesjonalizm
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.