Sustain utworzono 24 listopada 2017 utworzono 24 listopada 2017 Witam Mam w biurze trzy komputery szukam jakiegoś przypominacza (notatnika) aby do tego programu miały dostęp wszystkie osoby w biurze mogli to edytować usuwać dodawać nowe przypomnienia notatki itd. Próbowałem google keep ale to w ogóle nie działa... Szukam jakiegoś prostego fajnego programu który mi pomoże z terminami i notatkami. Jeśli ktoś takowy zna to bardzo bym prosił
Bish komentarz 24 listopada 2017 komentarz 24 listopada 2017 Evernote -sam na nim pracowałem i szczerze polecam, program prosty, do zainstalowania i na komputerze i na smartfonie.
MasterYoghourt komentarz 24 listopada 2017 komentarz 24 listopada 2017 (edytowane) Evernote, nie wiem jak z licencją dla firm dla tego programu. Ogólnie ciężko z dobrymi i bezpłatnymi programami do współdzielenia zadań dla firm. Z komercyjnych triumfuje Todoist. Z innych komercyjnych MS Outlook może być ciekawym narzędziem. Z darmowych dla firm na licencji GPL, można by pokusić się o Thunderbird z pluginami, jak Lightning i inne. Ale nie gwarantuje że uzyska się funkcjonalność programów takich jak Todoist. Poza tym, Thunderbird będzie wymagać troszkę więcej wiedzy od użytkownika przy konfiguracji. Edytowane 24 listopada 2017 przez MasterYoghourt
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.