x-kom hosting

Obecnie Orange po kablu do 10mb/s, co innego polecacie?

nike0018
utworzono
utworzono

Witam,

od kilku lat posiadam internet od orange po kablu, ponieważ dziadkowie mają telefon stacjonarny, mój abonament to 90 zł( telefon + internet, po 45 zł każda usługa). Mam internet do 10 mb/s, realnie jest download 4 mb/s, a upload 1 mb/s. Nie będę ukrywał, że takie prędkości wcale mnie nie zadowalają, dlatego myślę o zmianie operatora lub zmianie całkiem formy dostarczania internetu. Mój router SAGEM F@ST 2704. Dużo gram z bratem gry przez sieć także stabilność łącza i niski ping odgrywa bardzo ważną rolę.
1. Czy jeśli wziąłbym dalej internet po kablu tylko od innego operatora - netia, upc czy inne jeśli są (bo nie znam się na tym kompletnie), to czy jest szansa na wyższe prędkości?

2. Myślałem o internecie bezprzewodowym LTE, ale niestety martwią mnie ograniczenia do 100GB, może być zbyt mało, ale prędkość i stabilność łącza byłaby lepsza? Moja lokalizacja to Długie, pow. łódzki wschodni, woj. łódzkie.
3. Przeglądając stronę orange natrafiłem na taką ofertę - https://www.orange.pl/view/internet-mobilny - za 70 zł, 250 GB do wykorzystania, czy prędkość była by lepsza i jak to sprawdzić?

4. Co Wy polecacie w moim przypadku? Zależy mi na jak największej prędkości i jak największym pakiecie danych, ponieważ w jednym czasie jest podłączonych wiele urządzeń do internetu i każdy z nich korzysta. Jeśli mogę skorzystać z waszej uprzejmości to proszę oceńcie możliwości prędkości internetu każdej z tej opcji. Dziękuję i pozdrawiam. 

politolog
komentarz
komentarz
Teraz, nike0018 napisał:

1. Czy jeśli wziąłbym dalej internet po kablu tylko od innego operatora - netia, upc czy inne jeśli są (bo nie znam się na tym kompletnie), to czy jest szansa na wyższe prędkości?

Jeżeli mieszkasz na wsi to zapomnij . Może w okolicy jest jakaś radiówka ? Każdy internet mobilny ma limit , nie ważne czy Orange lub PLAY . 

 

nike0018
komentarz
komentarz