x-kom hosting

Prosba o pomoc

cebe
utworzono
utworzono

Kupilem karte sieciowa bezprzewodowa do stacjonarnego komp.Karta to EDIMAX(IEE 802.11g Turbo Mode).

Pierwszy raz staram sie polaczyc z internetem ale nie moge...Robie wszystko wedle instrukcji producenta i nic.

Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Rozwad
komentarz
komentarz

a za pomocą czego sie łączysz?? routera beprzewodowego?

cebe
komentarz
komentarz

Tak.Lacze sie za pomoca routera bezprzewodowego.

Rozwad
komentarz
komentarz

a skonfigurowałeś ip, maske, brame itp...??

cebe
komentarz
komentarz

Szczerze mowiac to chyba nie ... :D

Przyznaje ze jestem w tym zielony...

Aktualnie pod ten router jest podpięty laptop (w drugim pokoju - laptop firmowy mojego szwagra). Tam działa wszystko poprawnie :idea: .

Ja podlaczylem karte do swojego kompa i zainstalowalem sterowniki z plyty. Instalacja sterownikow przebiegała może nieco innaczej niz w instrukcji ( :czytajto: ) ale moim zdaniem jezeli chodzi o ten temat to jest ok.

...Powiem szczerze ze juz mi sil brakuje :cry: ...

Szwagier też jest chyba zielony w tym temacie!

Jak możesz to podpowiedz :mowiciel: (podpowiedzcie) mi jak mam to w końcu zrobić... ? ? ?

Rozwad
komentarz
komentarz

skoro u szwagra działa, to udaj sie do niego na laptopa, wejdz w połączenia sieciowe, wez stan tego połączenia, którym sie łączy z netem, wybiez stan, i tam będzie napisane ip, maska, i prawdopodobnie brama, wpisz to samo u siebie na kompie z tym ,ze ip zmien o jeden numer więcej np jezeli u niego bedzie 192.168.1.1 to u siebie wpisz 192.168.1.2 , jezeli router jest wyposarzony w funkcje dhcp powinno ruszyc, jezeli nie musisz wejsc do ustawien routera i przydzielic ręcznie ip.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie