x-kom hosting

Jak zamontować podane w temacie podzespoły?

oalan1
utworzono
utworzono

Witam,

posiadam komputer dellowski poleasingowy, biurowy z dobrym procesorem (generalnie służący do w miarę szybkich działań na programach). 

Komputer posiada randomową kartę graficzną (zintegrowaną?) i dysk ssd 256gb. Postanowiłem go trochę podkręcić i dokupiłem do niego dysk hdd do przechowywania danych oraz kartę graficzną 1050 ti. Teraz mam problem bo jestem totalnie zielony w tych sprawach i proszę o pomoc w wytłumaczeniu mi, jak mam ten dodatkowy dysk oraz nową kartę graficzną zamontować tak by wszystko pięknie chodziło? Czy starą kartę mam usunąć czy ona też będzie chodzić? Jak widać nie mam pojęcia. Serdecznie dziękuje za pomoc

Bish
komentarz
komentarz

Rozkręcasz kompa, na płycie głównej szukasz takiego czegoś, co się nazywa PCI Express x16:

 

Spoiler

190_051.jpg

 

W ten slot wkładasz kartę graficzną. Jeżeli coś tam jest włożone, to oczywiście musisz starą kartę graficzną usunąć najpierw.

Miej nadzieję, że Twój zasilacz uciągnie tą kartę graficzną.

 

Co do dysku, to musisz posiadać kabelek zasilający oraz kabelek do transferu danych SATA/ATA -w zależności jakie złącze, taki kabelek. Zakładam, że kupiłeś SATA. Będziesz potrzebował kabel zasilający:

Spoiler

product-large,shiru-molex-sata-zasilanie

Oraz kabel do transferu danych:

Spoiler

128466873030710864.jpg

Kabel zasilający, jeżeli jakiś masz wolny, to git, jak nie, to kupujesz przejściówkę z MOLEX na SATA:

Spoiler

product-large,,pr_2015_8_26_10_48_57_930

MOLEX wpinasz pod zasilacz, dalej SATA pod dysk.

 

SATA od transferu danych wpinasz pod płytę główną, tak jak na obrazku:

Spoiler

sata-slot-motherboard.jpg

Następnym razem, zanim kupisz kartę graficzną, lepiej zapytać. Bo teraz to jest random, albo Twój zasilacz uciągnie kartę, albo nie i komp nie ruszy.

  • Super 1
Youki
komentarz
komentarz
1 godzinę temu, oalan1 napisał:

Czy starą kartę mam usunąć czy ona też będzie chodzić?