Ezio2205 utworzono 5 listopada 2017 utworzono 5 listopada 2017 Kupiłem swój komputer już jakieś pół roku temu i po paru tygodniach napotkał mnie błąd którego rozwiązanie nie mogłem nigdzie znaleźć. Mianowicie, podczas przeglądania internetu lub granie w gry komputer zawiesza się i nie da się nic dalej robić i jedynym rozwiązaniem jest restart. Zdarza się to czasami raz, a nawet 4 razy dziennie i przeszkadza to wykonywaniu czynności. Z tego co parzyłem w dzienniku zdarzeń to nie występuje żaden błąd przed zawieszeniem. Po parokrotnym formacie nadal występują te problemy i dzisiaj wyskoczył taki: Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x00000116 (0xffffe48e0539f010, 0xfffff8065c26cbb0, 0xffffffffc0000001, 0x0000000000000003). Zrzut zapisano w: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP. Identyfikator raportu: 1462c261-fced-493f-bcfa-342102a1033e. Zrobiłem test Dysku, Ramu, Procesora i żaden z poszczególnych programów nie odnalazł błędu. Specyfikacja: Procesor Intel Pentium G4560, 3.5GHz, 3MB, BOX (BX80677G4560) Płyta główna ASRock H110M DVS R3.0, H110, DDR4, SATA3, DVI-D, microATX (90-MXB4A0-A0UAYZ) Obudowa SilentiumPC Brutus M10 (SPC159) Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB Pamięć Kingston HyperX FURY 8GB (2x4GB) DDR4 2133MHz CL14 (HX421C14FBK2/8) Zasilacz Antec VP 500W (0-761345-06485-9) Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 500GB, SATA III, 7200RPM (WD5000AAKX) Karta sieciowa TP-LINK TL-WN722N N-150Mbps Memory.zip
Youki komentarz 6 listopada 2017 komentarz 6 listopada 2017 Wrzuć pliki dmp z folderu Minidump, nie skrót do nich
Ezio2205 komentarz 9 listopada 2017 Autor komentarz 9 listopada 2017 Folder Minidump mam pust ale ten error więcej razy się już nie powtórzył. Natomiast komputer wciąż się zawiesza z niewiadomych przyczyn i nie mam żadnych błędów systemowych które mogły by to powodować. Czy może być to spowodowane nwm może źle nałożoną pastą na procesor albo coś w tym stylu?
Youki komentarz 10 listopada 2017 komentarz 10 listopada 2017 Pokaż zrzut ekranu z programu HD Tune, zakładka Health. W wolnej chwili wykonaj test programem memtest86+. Test powinien trwać łącznie kilka godzin.
Ezio2205 komentarz 11 listopada 2017 Autor komentarz 11 listopada 2017 Robiłem już tymi programami testy i wszystko jest normalnie żadnych błędów
Youki komentarz 12 listopada 2017 komentarz 12 listopada 2017 Jak długo trwał test? Gwarancję na mobo masZ?
Ezio2205 komentarz 23 listopada 2017 Autor komentarz 23 listopada 2017 Testy trwały przez noc więc pewnie parę godzin, a na płytę główną mam gwarancję na 36 miesięcy więc spokojnie jeszcze obowiązuje. Próbowałem naprawiać błąd 10016 ze strony windowsa i filmików które mi wyskakują ale to nic nie pomaga i nadal on występuje.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.