x-kom hosting

Porada odnośnie upgrade

terrowar
utworzono
utworzono

Witam. To mój pierwszy post tutaj poniewaz szukam ekspertów ktorzy mogą mi co nieco doradzić :D Planuje upgrade 3 elementow w moim komputerze tj. procesor, karta graficzna oraz dokupienie ram. Moją główną grą jest Black Desert Online i chce aby ta gra śmigała bez zarzutów na mocnych opcjach graficznych a teraz jest tak sobie.
Mój obecny sprzęt:
procesor: Intel core i5-4430 @ 3.00GHz 3.00 GHz
karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 750 Ti
płyta główna: MSI B85M-E33(MS-7817)
RAM: DDR3 8 GB
zasilacz ma 700W


Jesli trzeba jeszcze cos dopisać to prosze mi powiedziec. Cena tu nie gra az tak istotnej roli, poniewaz odłożyłem sobie na to sporo. Jesli chodzi o Procesor patrząc na cyferki to model
    Procesor Intel Core i7-4790K, 4.4 GHz, 8MB wydaje mi się najlepszy, ale nie wiem czy bedzie on ''kompatybilny'' i czy wszystko bedzie ze sobą grało. Ale jako że jestem zielony w tych sprawach sprzętowych to prosze o doradzenie. Również nie mam pojecia jaka powinna byc karta graficzna. Pamieci planuje dokupić jeszcze 8 GB zeby miec 16.
    
    z góry dziekuje za odpowiedz i pomoc!

Youki
komentarz
komentarz
39 minut temu, terrowar napisał:

zasilacz ma 700W

Nic to kompletnie nie mówi. Podaj dokładny model.

Ile masz do wydania?

4790K na tej płycie głównej nie podkręcisz, szukaj używanego I7 4770/4790 do 750 zł 

terrowar
komentarz
komentarz (edytowane)

Cena nie gra roli, poniewaz mam odlozone kupe kasy na upgrade. Chce miec bardzo mocny efekt i spokoj na przynajmniej 3++ lat. Nie wiem w ogole o co chodzi z tym podkrecaniem procesora, ale to juz bedzie lektura na inny moment. Chce tylko zaczerpnąc porady odnoscie modelu ktory bedzie pasował. Zasilacz to silentiumpc VERO L1 i to jest jednak 600W, pomylilem sie

Edytowane przez terrowar
Youki
komentarz
komentarz

CPU używany I7 4790 jak wyżej.

Jeszcze kwestia GPU, jaki masz monitor, rozdzielczość?

terrowar
komentarz
komentarz