MajuN utworzono 3 listopada 2017 utworzono 3 listopada 2017 (edytowane) Witam, od 2 dni mam uciążliwy problem z blue screen'ami. Doszło dzisiaj do przypadku, że nawet przy zwykłym odpaleniu komputera, oglądaniu pulpitu dostałem BS. Wrzucam tutaj informacje z folderu: Windows/Minidump http://www89.zippyshare.com/v/7Rgjlqy2/file.html Załączam także screen'a z HWMonitor: http://oi63.tinypic.com/116kigp.jpg http://oi68.tinypic.com/nv5ldt.jpg Oraz wykaz z programu HDTune: http://oi68.tinypic.com/1zzl1c7.jpg http://oi66.tinypic.com/28vxd89.jpg Nie znam się na tym i bardzo zależy mi na dowiedzeniu się co jest tego problemem, liczę na pomoc z waszej strony. Edytowane 3 listopada 2017 przez MajuN
a602820922 komentarz 3 listopada 2017 komentarz 3 listopada 2017 Pobierz i sprawdź sam.http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html Możesz wrzucić fotkę później.Teraz tylko tyle z mojej strony bo nie mam dostepu do komputera teraz Jaka wersja Windows? Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
MajuN komentarz 4 listopada 2017 Autor komentarz 4 listopada 2017 Screen z blue screen viev: http://oi64.tinypic.com/9atfzt.jpg system: http://oi68.tinypic.com/eb5ytx.jpg
a602820922 komentarz 5 listopada 2017 komentarz 5 listopada 2017 https://www.google.co.uk/search?ei=J_r-WejII8K-aNepisgM&q=blue+screen+0x00000124&oq=blue+screen+0x00000124&gs_l=mobile-gws-serp.3...3091.35257.0.36789.7.7.0.0.0.0.148.662.4j3.7.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..0.4.479...0j0i5i30k1j0i8i30k1j0i30k1.0.90RTFrgoQEo Sent from my SM-N9200 using Tapatalk Jest to problem sprzętowy. Wyczyść kompa z kurzu łącznie z wiatrakami i radiatorami , zmień paste na CPU, przetestuj pamięć ram, zaktualizować bios i sterowniki. Coś ostatnio było robione przy kompie?
MajuN komentarz 10 listopada 2017 Autor komentarz 10 listopada 2017 Od napisania ostatniego postu tutaj czyli od niedzieli był totalny spokój. Dzisiaj natomiast znów dostałem z 5 razy blue screena. Nic nie było robione z kompem. Komputer wyczyszczony dokładnie, wszystkie kable podpięte raz jeszcze. Pasta zmieniona. Klikałem już wszystko w google starając się wyszukać co może być jeszcze problemem, znalazłem jedynie, że może to był przestarzały sterownik do procesora bądź pamięć ram. Problem w tym, że nie mogę nigdzie znaleźć sterownika do mojego procesora. Amd fx 6350. Mógłby mi ktoś pomóc w znalezieniu sterownika do tego procesora?
a602820922 komentarz 10 listopada 2017 komentarz 10 listopada 2017 Spróbuj tegohttp://support.amd.com/en-us/download/chipset?os=Windows+8.1+-+64Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
MajuN komentarz 17 listopada 2017 Autor komentarz 17 listopada 2017 Niestety dalej bez zmian, próbowałem wyjmować kości ram, sprawdzać je pojedynczo. Na jednej komputer odpalał się normalnie, natomiast przy drugiej komputer się odpalił, natomiast nie wystartował bios ani nie przekazał obrazu do monitora. Gdy są włożone obie, bios i system normalnie je wykrywają. Jestem totalnie już bezradny i nie mam zupełnie pojęcia co może powodować te Bs'y. Raz jest tak, że nie dostanę go wcale przez dzień czy nawet dwa, natomiast zdarza się nawet, że dostaje je dziennie po X razy i to jeden za drugim. Nie ukrywam, że jest to uciążliwe, natomiast bardziej boję się o to, że jakiś z podzespołów może się uszkodzić...
a602820922 komentarz 17 listopada 2017 komentarz 17 listopada 2017 Zrób test pamięci ram za pomocą jednego z tych programów https://www.lifewire.com/free-memory-test-programs-2626178Memtest86+ jest dobry. Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
MajuN komentarz 19 listopada 2017 Autor komentarz 19 listopada 2017 Nigdy wcześniej tego nie robiłem i nie ukrywając nawet nie wiem jak mam się za to zabrać. Bluescreeny nasiliły się i teraz praktycznie nie da się użytkować z komputera. Nie pamiętam już czy wrzucałem opis błędu po ponownym uruchomieniu systemu, więc wrzucę. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 BCP2: FFFFFA8007672038 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\111917-17830-01.dmp C:\Users\Gracz\AppData\Local\Temp\WER-20061-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
a602820922 komentarz 19 listopada 2017 komentarz 19 listopada 2017 Tutaj pomoc https://youtu.be/7_ErMe_HPQ4Aktualizacje zrób wszystkich sterowników I bios również. Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
MajuN komentarz 30 listopada 2017 Autor komentarz 30 listopada 2017 Pomogło zainstalowywanie nowego systemu.
a602820922 komentarz 30 listopada 2017 komentarz 30 listopada 2017 Niestety, często to jedyny, najprostszy i najszybszy sposób na problem z komputerem. Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.