izagie92 utworzono 21 października 2017 utworzono 21 października 2017 Witam, mam problem poniewaz zaczelam nowa prace kilka miesiecy temu i dzisiaj jest moj pierwszy dzien na home office , zeby moc pracowac musze zalogowac sie do vpn firmy bez tego nawet nie moge napisac do it o pomoc, mianowicie po zalogowaniu do vpn wyskakuje komunikat zdjecie ponizej. Nikt z moich znajomych nie mial tego problemu, a dane do logowania mam dobre. Prosze o porade, bo nie wiem czy to problem z routerem czy z siecia firmy.
MasterYoghourt komentarz 22 października 2017 komentarz 22 października 2017 Połączenie zostało odrzucone gdyż nie zgadza się login i/lub hasło. Pamiętaj, że musisz wpisywać login i hasło DOKŁADNIE tak jak piszą. No chyba że sama przepisywałaś je i zrobiłaś błąd. Zadzwoń do działu IT i zweryfikuj poprawność loginu i hasła.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.