sergyenea utworzono 21 października 2017 utworzono 21 października 2017 Wiele razy spotkałam się z komunikatem, że serwer DNS nie odpowiada i sama ręcznie wpisywalam na przemiennie te z Google i OpenDNS, ale nawet i to przestalo działać. Próbowałam też poszukac innych, jednak skutek byl taki sam, dlatego tez zwracam sie tu o pomoc.
politolog komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Jakiego masz dostawcę internetu ? Jak nazywa się twój modem/router ? i na jakim urządzeniu jest problem komputer/laptop z którym Windowsem ?
sergyenea komentarz 21 października 2017 Autor komentarz 21 października 2017 Dostawca internetu to hm, taka bardziej lokalna firma? Po prostu dostarcza na terenie gminy. Co do drugiego pytania to szczerze powiedziawszy nie mam pojecia, routera nie posiadam. Komputer z Windows 7.
politolog komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 8 minut temu, sergyenea napisał: Co do drugiego pytania to szczerze powiedziawszy nie mam pojecia, routera nie posiadam. Komputer z Windows 7 To PC czy laptop , bezprzewodowo czy na kablu jest połączony ?
politolog komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Wrzuć screena z ipconfig/all tutaj . Poniżej filmik pokazujący o co mi chodzi .
MasterYoghourt komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Wpisz polecenie: ping onet.pl następnie: ping 213.180.141.140 i wrzuć tu wynik.
MasterYoghourt komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Wpisz serię tych poleceń, po kolei: ipconfig /flushdns ipconfig /registerdns ipconfig /release ipconfig /renew netsh winsock reset Na koniec uruchom ponownie komputer.
sergyenea komentarz 21 października 2017 Autor komentarz 21 października 2017 Wciąż nic. Niektóre z poleceń też nie chciało współpracowac, dajac mi komunikat, ze nie mam wystarczających uprawnien. Mam wpisywac te polecenia jeszcze raz, uruchamiajac jako administrator?
politolog komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Uruchom wiersz polecenia jako administrator , wtedy wpisuj te komendy .
sergyenea komentarz 21 października 2017 Autor komentarz 21 października 2017 Uruchomilam, wpisalam, uruchomilam ponownie i nadal nic
MasterYoghourt komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 W prawym dolnym rogu masz wykrzyknik przy połączeniu sieciowym. Najedź tam i powiedz co tam pisze. Przy okazji, używasz jakiegoś antywirusa czy zaporę ogniową ?
sergyenea komentarz 21 października 2017 Autor komentarz 21 października 2017 "Network Connection Brak dostępu do Internetu" Używam AVG
MasterYoghourt komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 (edytowane) Czy masz możliwość podłączyć pod ten kabel inny komputer, laptop ? Co jest na drugim końcu tego kabla, jakie urządzenie, producent, model ? Otwórz AVG i sprawdź czy jakieś połączenie nie jest aby blokowane. Edytowane 21 października 2017 przez MasterYoghourt
sergyenea komentarz 21 października 2017 Autor komentarz 21 października 2017 (edytowane) Niestety nie. Napisane jest na nim m.in.: UTP CAT 5 PATCH ISO/IEC Sam kabel jest podlaczony do zasilacza, na ktorym z kolei jest "UBIQUTI model: UBI-POE-24-5". W AVG wszystko ok. Wcześniej tez nie wspomniałam, ze przy ktoryms z poleceń wyskoczylo mi cos w stylu, ze nie ma jakiegoś pliku. Nie wiem, czy cos to zmienia, ale wolałam to nadmienić. Edytowane 21 października 2017 przez sergyenea
MasterYoghourt komentarz 21 października 2017 komentarz 21 października 2017 Zrób to jeszcze raz i podaj nazwę brakującego pliku.
sergyenea komentarz 22 października 2017 Autor komentarz 22 października 2017 "loopback pseudo-interface 1"
MasterYoghourt komentarz 22 października 2017 komentarz 22 października 2017 (edytowane) Wejdź do menadżera urządzeń i odinstaluj kartę sieciową. Uruchom ponownie komputer i zobacz czy coś się zmieniło. Ustawienia TCP/IPv4 dla tej kary mają być na automatyczne. Poza tym, wpisz w linii poleceń komendę: ping 192.168.10.20 i podaj wynik. Edytowane 22 października 2017 przez MasterYoghourt
sergyenea komentarz 22 października 2017 Autor komentarz 22 października 2017 (edytowane) Teraz się dowiedziałam, że dostawca zmienial jakies anteny i juz kilka osob mialo lub nadal ma z tym problem i po prostu musza do mnie przyjechac. Nie wiem wiec, czy jest sens nadal cos kombinowac na wlasna reke. W kazdym badz razie i tak dziekuje za pomoc:D Edytowane 22 października 2017 przez sergyenea
MasterYoghourt komentarz 22 października 2017 komentarz 22 października 2017 No właśnie zacząłem podejrzewać, że to nie musi być wina u ciebie. Bo konfigurację twój komputer otrzymywał i wynikało, że komunikacja ginie w routerze twojego dostawcy, umieszczonym w antenie.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.