x-kom hosting

komputer zakupiony od jelenia za 100 zł, czy warto doinwestować zestaw?

Kleju
utworzono
utworzono (edytowane)

JESTEM AMATOREM :) 

 

Płyta Główna Gigabyte GA-P55M-UD2

Intel Core i5 -750 stock 2,67 Ghz Turbo 3,13Ghz

3GB RAM 1333mhz DDR3 ( zainstaluje 8Gb w jednej kości tylko nie wiem czy moge dac większe taktowanie)

Grafika MSI ATI Radeon HD4650 1GB GDDR2

HDD WD 640 GB

Zasilacz 400 watt (zasilacz na bank do wymiany na mocniejszy)

W tym zestawieniu komputer uciąga wszystkie gry do 2011 roku, w nfs most wanted 2012 na średnich uciąga około 5 minut później robi się fioletowy ekran po czym zacinka w kit idzie, COD MW3 na maksie, crysis 2 na maxie, planuje odpalić GTA 5 min na średnich :D Ps: komputer zakupiłem za 100 zł od jelenia, jest to dotychczas najlepszy komputer jaki miałem, dlatego chciałbym trochę go doinwestować,

Zakupiłem kartę MSI GeForce CUDA GTX950 GAMING 2GB, proszę o poradę w doborze zasilacza, w tym roku planuje jeszcze podkręcenie procesora od 3,2Ghz do 3,6 Ghz bez turbo, jakie najlepsze chłodzenie dobrać.

Wiem, że to już leciwy sprzęt ale chciałbym zrobić mały kombajn z niego. procesor ma bardzo dobre opinie i łatwo się go podkręca, troszkę mnie dziwi to że producent płyty głównej daje możliwość podłączenia ramu z taktowaniem 2000+, a intel zaleca taktowanie dla ramu 1066/1333, także nie wiem czy mogę dać ramy np. z taktowaniem 1600 lub wyzszym, plyta głowna daje możliwość rozwinięcia ramu do 8GB natomiast procesor max 16GB ramu, nie rozumiem założen producentów... plyta stworzona pod procki i5 i i7i max 8gb ramu można zainstalować ale sam procek do 16GB ramu jak najbardziej lecz nie z tą płytą. wybaczcie jestem troche zielony w takich tematach, także z tond moje rozpisywanie. 

 

chciałbym żeby ten temat był kontynuowany co jakiś czas, powoli bede komputer rozwijał do granic możliwości procka oraz płyty, mam nadzieje że sie nie spali cos hehe :)  

Edytowane przez Kleju

Dark_Moon
komentarz
komentarz