Qeriks utworzono 17 października 2017 utworzono 17 października 2017 Witam Ostatnio zaczęły mnie nękać "Blue screeny". Nie wymieniałem żadnego komponentu, nie przypominam sobie żebym też coś instalował nowego ostatnimi czasy. Aktualizacje Windows 10 mam ustawione automatycznie. Przeskanowałem komputer dwoma programami i nie wykryły wirusów. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Tu zrzuty z programu BlueScreenView. Nie mam pojęcia jak to rozwiązać, jestem laikiem w takich sprawach.
MasterYoghourt komentarz 18 października 2017 komentarz 18 października 2017 Przeskanuj pamięć RAM jakimś programem do testowania.
Qeriks komentarz 18 października 2017 Autor komentarz 18 października 2017 (edytowane) 9 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Przeskanuj pamięć RAM jakimś programem do testowania. Przeskanowałem pamięć RAM programem Memtest86 i 0 błędów. A dziś już 3x bluescreen... Edytowane 18 października 2017 przez Qeriks
Youki komentarz 18 października 2017 komentarz 18 października 2017 Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload. Pokaż zrzut ekranu z programu HD Tune, zakładka Health.
Qeriks komentarz 18 października 2017 Autor komentarz 18 października 2017 (edytowane) Goodram to dysk systemowy i z wszystkimi programami. Ten drugi to dysk z laptopa wsadzony do stacjonarki, ma tylko zdjęcią/filmy/muzyke. Minidump.rar Edytowane 18 października 2017 przez Qeriks
Qeriks komentarz 19 października 2017 Autor komentarz 19 października 2017 Zrobiłem już nawet formata. I dalej Blue screen. Ściągnąłem Intel Processor Diagnostic Tool i w teście wszystko ok.
Youki komentarz 19 października 2017 komentarz 19 października 2017 Na HDD zrób pełne skanowanie w error Scan. Ten dysk jest w dość kiepskim stanie generalnie.
Qeriks komentarz 19 października 2017 Autor komentarz 19 października 2017 17 minut temu, Youki napisał: Na HDD zrób pełne skanowanie w error Scan. Ten dysk jest w dość kiepskim stanie generalnie. Też to zauważyłem i odpiąłem go całkowicie i niestety dalej bluescreen.
MasterYoghourt komentarz 20 października 2017 komentarz 20 października 2017 Podkręcałeś może procesor, grafę albo pamięci ? Zaktualizuj wszystkie sterowniki.
Qeriks komentarz 20 października 2017 Autor komentarz 20 października 2017 Problem rozwiązany. Mam 2 kości pamięci i pierwszym razem testowałem obydwie naraz Memtest86 i po dwóch cyklach 0 błędów. Dzisiaj Przetestowałem każdą osobno i na jednej kości po kilku sekundach wywaliło kilkaset błędów. Dzięki panowie za poświęcony czas. Pozdrawiam
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.