x-kom hosting

Blue screen

Qeriks
utworzono
utworzono

Witam

 

          Ostatnio zaczęły mnie nękać "Blue screeny". Nie wymieniałem żadnego komponentu, nie przypominam sobie żebym też coś instalował nowego ostatnimi czasy. Aktualizacje Windows 10 mam ustawione automatycznie. Przeskanowałem komputer dwoma programami i nie wykryły wirusów. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Tu zrzuty z programu BlueScreenView. Nie mam pojęcia jak to rozwiązać, jestem laikiem w takich sprawach. 

image.thumb.png.65856154461a8bcf0795cf7e5a776498.png

image.thumb.png.e2d84c3d7219c9015f6e14a5f4adc963.png

image.thumb.png.8188ebb82de3b6e56c0d714e33e8669e.png

image.thumb.png.e702fef0760397de1bcfe913f7cbe571.png

image.png

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Przeskanuj pamięć RAM jakimś programem do testowania.

Qeriks
komentarz
komentarz (edytowane)
9 godzin temu, MasterYoghourt napisał:

Przeskanuj pamięć RAM jakimś programem do testowania.

Przeskanowałem pamięć RAM programem Memtest86 i 0 błędów. A dziś już 3x bluescreen...

Edytowane przez Qeriks
Youki
komentarz
komentarz

Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.

Pokaż zrzut ekranu z programu HD Tune, zakładka Health.

Qeriks
komentarz
komentarz (edytowane)

image.png.4c57deaf3cbdd5146bd1213e5ec0a145.png

image.png.08c7715ae4e5415eedae62071a476f63.png

image.png.1b6fd04dcc9ee0445cc9c6f659f827ec.png

 

Goodram to dysk systemowy i z wszystkimi programami. Ten drugi to dysk z laptopa wsadzony do stacjonarki, ma tylko zdjęcią/filmy/muzyke.

Minidump.rar

Edytowane przez Qeriks
Qeriks
komentarz
komentarz

Zrobiłem już nawet formata. I dalej Blue screen. Ściągnąłem Intel Processor Diagnostic Tool i w teście wszystko ok. 

Youki
komentarz
komentarz

Na HDD zrób pełne skanowanie w error Scan. Ten dysk jest w dość kiepskim stanie generalnie.

 

Qeriks
komentarz
komentarz
17 minut temu, Youki napisał:

Na HDD zrób pełne skanowanie w error Scan. Ten dysk jest w dość kiepskim stanie generalnie.