Gość utworzono 15 października 2017 utworzono 15 października 2017 (edytowane) Witam, córka kupiła wnuczce nowy telefon bo w tamtym pękł ekran. Miała ją dopisaną do swojej umowy i płaciła na wnuczkę 30 zł miesięcznie w MIXie. Wnuczce kończyła się umowa więc córka zrobiła aneks do umowy na tych samych warunkach co do tej pory z zachowaniem numeru itp. I tu nagle PLAY zabrał jej wszystkie środki jakie miała na koncie nawet te jej własne pieniądze które wpłaciła oprócz abonamentu. Czy PLAY postąpił prawidłowo i legalnie tym bardziej że nic się w umowie nie zmieniło i jest tak jak było przed aneksem. Jedno jest w tym tylko dziwne że mimo braku środków na koncie może wysyłać sosy do wszystkich w PLAY a jeśli wysyła do innych sieci potrącają jej 0,19 groszy, ale pytam z jakiego konta skoro nie ma nic, zero ? Nic z tego nie rozumiem, jednym słowem córka musi doładować konto nowym abonamentem 30 zł i wszystko wróci do tego co było przed aneksem. O co tu chodzi może ktoś wie ? Edytowane 15 października 2017 przez Gość
piwot komentarz 16 października 2017 komentarz 16 października 2017 Proponuję przejść się do salonu i wyjaśnić sytuacje. Jeśli to ich błąd należy żądać zwrotu. Poza tym, za 30zł to w dzisiejszych czasach wszystko powinno być za darmo + pakiet internetu ~10GB
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.