RafDes utworzono 1 października 2017 utworzono 1 października 2017 Witam. Problem opisany w temacie doskwiera mi już od dawna dopiero teraz postanowiłem się was w tej kwestii poradzić jako, że wraz z końcem roku do końca dobiega również moja umowa z dostawcą internetu (nie wiem czy jest to wina leżąca po stronie dostawcy czy routera). Na początku wszystko chodziło świetnie, internet w ogóle się nie wieszał, nie rozłączał. Dopiero po jakimś czasie doszło do tego, że niekiedy musiałem restartować router żeby móc połączyć telefon czy konsolę. Wymieniłem również router z jakiegoś D-Linka na TP-Link WL841N - to również nie pomogło. Czasem gdy próbuję połączyć telefon z Wifi i się nie udaje wyskakuje błąd połączenia z adresem IP, czasem na konsoli pojawia się błąd połączenia z serwerem DNS. Do tego dochodzi częste i regularne (zazwyczaj co godzinę, półtorej) wyrzucanie z Xbox Live. Czy jest to wina, która leży po stronie dostawcy internetowego?
politolog komentarz 1 października 2017 komentarz 1 października 2017 2 godziny temu, RafDes napisał: Wymieniłem również router z jakiegoś D-Linka na TP-Link WL841N - to również nie pomogło. Jak nazywa się modem od twojego dostawcy internetowego ? Masz radiówkę , kablówkę ?
RafDes komentarz 1 października 2017 Autor komentarz 1 października 2017 (edytowane) Godzinę temu, politolog napisał: Jak nazywa się modem od twojego dostawcy internetowego ? Masz radiówkę , kablówkę ? Radiówka (w tym roku kończy mi się umowa i planowałem wziąć światłowód od tego samego dostawcy, ale znajomy ma podobny problem u tego samego dostawcy, że czasem rozłączy mu telefon). Dane o modemie idzie gdzieś sprawdzić czy muszę kontaktować się bezpośrednio z dostawcą? Edytowane 1 października 2017 przez RafDes
MasterYoghourt komentarz 2 października 2017 komentarz 2 października 2017 A jak postawisz kompa metr od routera to także rozłącza ?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.