x-kom hosting

OneDrive a zajmowane miejsce na dysku.

dajmitemat
utworzono
utworzono

Witam,

Mam pytanie na temat strategii wrzucania zdjęć na OneDrive. Z racji, iż jestem w tym temacie zielonym chciałbym się zapytać o 2 główne sprawy:

1. Czy gdy wrzucę pliki na OneDrive to jest sposób na obejście tego podwójnie zajmowanego miejsca, tj. na dysku i na OneDrive?

2. Czy może to tak działa, że gdy już wrzucę, załóżmy zdjęcia, na OneDrive to mogę je usunąć z dysku twardego? Jeśli tak, to jaką mam pewność, że zdjęcia będąc na OneDrive "nie zginą mi"? 

 

Pytam poważnie, bo mam ponad 12 tysięcy zdjęć i jakbym je utracił to bym się zapłakał, ale chcę aby były bezpiecznie przechowywane gdzieś.

Youki
komentarz
komentarz

Główna kwestia, masz Windows 8 czy Windows 10?

dajmitemat
komentarz
komentarz

Windows 10 Pro 64-bit.

Youki
komentarz
komentarz
2 godziny temu, dajmitemat napisał:

Czy może to tak działa, że gdy już wrzucę, załóżmy zdjęcia, na OneDrive to mogę je usunąć z dysku twardego?

Wtedy na OneDrive polecą do kosza, a większa ilość chyba z pominięciem Kosza jest usuwana.

 

Niestety, na 8.1 OneDrive działał lepiej i była taka funkcjonalność, jaka Cie interesuje.

Obecnie wydaje mi się, że jedyne rozwiązanie to wrzucić wszystko z poziomu systemu do tego folderu, jak się prześle to w ustawieniach onedrive odznaczyć ten folder do synchronizacji i na PC'cie nie będziesz go miał. Ewentualnie, jeśli będziesz chciał dodawać zdjęcia to wtedy zsynchronizować tylko folder i kilka zdjęć i jak dodasz nowe to powinny do tego samego folderu trafić.

dajmitemat
komentarz
komentarz

A Google Drive lub inny? Chodzi mi aby zdjęcia były bezpieczne, a jednocześnie najlepiej nie zajmowały miejsca na dysku.

Youki
komentarz
komentarz

Tutaj niestety nie pomoge, bo nie mam rozeznania. Google Drive musiałbyś sie logować, tzn jest aplikacja Windowsowa ale ona wkrótce przestanie działąć

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!