gamex utworzono 14 września 2017 utworzono 14 września 2017 (edytowane) http://www.speedtest.pl/wynik/157281823 A ktos mi powie jak przemówić do rozsądku dostawcy ? (pisalem od 1.09. z 15 razy do niego )niby mam 20/5 Mb/s ,aleeee jak widac na tescie wieczorem teraz to jest katastrofa predkosc ping lossy. Zaczelo sie to 1.09 gdy zabral urzadzenia z masztu bo niby strasznie duzo za dzierżawę naliczyli i teraz postawil gdzies na stodle jakiejs posiadlosci mala antenke , i od tego czasu ten interent to go+no a on mowi ze wszystko ok. wydaje mi sie ze on ma jakies przeciazenie ale nie bede mu pisal bo jeszcze nw co ale sie wkurz*y przed tym wszystkim moglem nawet streamowac i bylo ok (https://www.youtube.com/watch?v=wd0DWpi3t_E) dowód
MasterYoghourt komentarz 15 września 2017 komentarz 15 września 2017 Masz w umowie gwarantowany transfer ?
gamex komentarz 15 września 2017 Autor komentarz 15 września 2017 nie ma umowy , ale chodzi o to ze przez okolo 6 msc bylo bardzo ok . (moze 1 czy 2 awarie po burzach ) ale net chodzil kozacko niski ping , 0 lossa,stabilny download i upload nawet szlo streama odpalic 720p48fps i nic sie nie dzialo , a teraz ? po zmianie lokalizacji tych jego urządzeń internet chodzi jak ... . I o to moje pytanie jak go sklonic by cos z tym w końcu zrobił ? dziena za odp
MasterYoghourt komentarz 15 września 2017 komentarz 15 września 2017 Skoro nie ma umowy to musiałbyś poszukać jakiś poradników o przekonywaniu ludzi do swoich racji.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.