LeitoPL utworzono 9 września 2017 utworzono 9 września 2017 Witam, Ostatnio przez ponad tydzień miałem problemy z internetem ponieważ były awarie u operatora dokładniej Neostrada przez burze itd. Teraz już internet wrócił do normy, wszystko działa ale spadł mi Upload nie wiadomo dlaczego. Normalnie było to 40 Mb Download i 6-7 Mb Upload. Teraz Upload spadł do Max 3 Mb i to się utrzymuje już od paru dni od kiedy nie ma problemów po stronie operatora Neostrady. Czy jest coś co mógłbym zrobić ze swojej strony żeby to wróciło do starych wyników (6-7 Mb Upload) ? Może Neostrada może coś z tym zrobić, ale boję się że oleją temat skoro internet działa, a prędkość jest wystarczająca według umowa. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Bish komentarz 9 września 2017 komentarz 9 września 2017 To zależy ile masz uploadu na umowie. Patrz też na to, że jest w niej magiczny zapis przy prędkości "DO". Czyli download do 40Mb/s i upload do 6Mb/s. Więc up/down może być mocno zaniżony. Sprawdź czy nie masz takiego czegoś jak gwarantowana przepustowość łącza w umowie. Jeżeli nie, to leżysz i kwiczysz, albo zmieniasz operatora, jeżeli coś się nie zgadza. A zrobić z tym, to nic nie zrobisz. Jedynie co, to możesz się zgłosić do uokik.
LeitoPL komentarz 10 września 2017 Autor komentarz 10 września 2017 No właśnie według umowy wszystko w granicach od 2 do 8 Mb Upload jest okej. Tylko dziwi mnie to, że zawsze miałem w granicach 5-6 Mb Upload a teraz nagle 3Mb i z jakiej racji tak się zrobiło / oni zrobili ;/
politolog komentarz 10 września 2017 komentarz 10 września 2017 Zgłoś do Neostrady problem z uploadem , powinna wystarczyć ponowna konfiguracja portu na DSLAMIE .
LeitoPL komentarz 20 września 2017 Autor komentarz 20 września 2017 Na infolinii olali temat, lub nie potrafią mi odpowiedzieć dlaczego nagle spadł mi Upload bez przyczyny. Tutaj są statystyki z Routera.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.