seba300 utworzono 1 września 2017 utworzono 1 września 2017 witam mam taki problem chce zainstalować ruter tp-wd8961nd i wyskakuje mi błąd "sprawdzanie statusu sieci zakończone błędem " kiedyś miałem ten ruter podłączony i wszystko było ok. Aktualnie uzywam modemu sagem z netii i wszystko działa poprawnie czy ktoś ma jakieś pomysły czym może być spowodowany błąd? ruter.bmp
MasterYoghourt komentarz 2 września 2017 komentarz 2 września 2017 Tutaj masz instrukcję szybkiej instalacji: http://static.tp-link.com/res/down/doc/pl/7106505997_11N_DSL_QIG.pdf Połącz się najlepiej kablem do tego routera. Jak już uda ci się zalogować to skonfiguruj połączenie ADSL oraz wifi. Jak gdzieś zbłądzisz to daj znać.
seba300 komentarz 3 września 2017 Autor komentarz 3 września 2017 dzięki jutro postaram się to zrobić.
seba300 komentarz 4 września 2017 Autor komentarz 4 września 2017 zrobiłem według instrukcji i pokazuje, że sieć jest dostępna (na telefonie) nawet się łączy ale nie mogę nic przeglądać, na komputerze to samo. Dodaje ss błędów jakie wyskoczyły. B2.bmp B1.bmp
seba300 komentarz 7 września 2017 Autor komentarz 7 września 2017 sagem fast 800 E4, z tym modemem nie mam żadnych problemów aktualny modem SAGEM posiadam ok 7 lat i działa bardzo dobrze, jakiś czas temu miałem ten ruter tp link podłączony i było ok później format był i po formacie nie działa...
MasterYoghourt komentarz 8 września 2017 komentarz 8 września 2017 (edytowane) Skonfigurowałeś poprawnie Quick Setup w routerze ? Musisz poprawnie wpisać login i hasło oraz wpisać poprawne VPI/VCI. Jeśli router jest dobrze podłączony to druga dioda z lewej pali się stale na zielono. Po włączeniu routera powinien migać do dwóch minut, po czym palić się stale na zielono. Jeśli router połączył się z Internetem (czyli masz dobrze skonfigurowane co napisałem w pierwszym wierszu), to trzecia dioda albo pali się stale na zielono, albo mruga na zielono. Podsumowując, druga dioda ma się palić stale, trzecia także albo mrugać. Edytowane 8 września 2017 przez MasterYoghourt
seba300 komentarz 10 września 2017 Autor komentarz 10 września 2017 więc tak druga pali się cały czas a trzecia mruga, ustawienia w Quick Setup zrobiłem poprawnie. jakieś inne pomysły?
MasterYoghourt komentarz 11 września 2017 komentarz 11 września 2017 Jeśli druga od lewej się pali a trzecia mruga to znaczy że masz Internet. Podłączony jesteś kablem czy poprzez wifi ? Wpisz w linii poleceń: ipconfig /all i daj tutaj wynik
seba300 komentarz 16 września 2017 Autor komentarz 16 września 2017 ruter podłączony kablem, później dam wynik
MasterYoghourt komentarz 19 września 2017 komentarz 19 września 2017 Wejdź w ustawienia TCP/IPv4 karty sieciowej i ręcznie dodaj serwery DNS na takie: 194.204.152.34 8.8.8.8 Następnie uruchom ponownie kompa i sprawdź czy działa net. Jeśli nie to podaj wynik polecenia: ping 192.168.1.1
seba300 komentarz 21 września 2017 Autor komentarz 21 września 2017 ustawienia zmienione internetu nadal nie ma. ss2.bmp
MasterYoghourt komentarz 21 września 2017 komentarz 21 września 2017 Teraz wpisz takie polecenia: ping onet.pl ping 213.180.141.140 i podaj wynik z obydwu.
seba300 komentarz 23 września 2017 Autor komentarz 23 września 2017 drugi ss większy ponieważ za każdym razem inny wynik był. ping.bmp onet.bmp
MasterYoghourt komentarz 23 września 2017 komentarz 23 września 2017 Czy zalogowałeś się na ten router i skonfigurowałeś połączenie z Internetem ? Logujesz się do routera, wchodzisz na quick start > run wizard.
seba300 komentarz 25 września 2017 Autor komentarz 25 września 2017 tak zalogowałem oraz skonfigurowałem połączenie. w dzienniku zdarzeń mam takie błędy może one jakoś naświetlą problem. ss6.bmp
MasterYoghourt komentarz 25 września 2017 komentarz 25 września 2017 Zaloguj się na router i wrzuć screen z jego statusu połączenia WAN.
MasterYoghourt komentarz 5 października 2017 komentarz 5 października 2017 Jesteś połączony kablem czy poprzez wifi z routerem ? Czy używasz jakiegoś firewall, antywirusa ? Inne komputery także mają ten sam problem z połączeniem z routerem ?
seba300 komentarz 9 października 2017 Autor komentarz 9 października 2017 ruter jest podłączony kablem, mam antywirus 360 total security musiałbym sprawdzić czy np po podłączeniu do laptopa zadziała
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.