x-kom hosting

Akutalizacja systemu

MarsThinker
utworzono
utworzono

Cześć.

 

Od jakiegoś czasu mam problemy z systemem, między innymi nie działa mi poprawnie tablet graficzny, pomyślałem, że może najnowszy system mógłby coś zmienić, ale mam dwa pytania.
Czy nadal można za darmo zaktualizować system do windows 10? I czy nadal są problemy z programami szpiegowskimi w tym systemie?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Youki
komentarz
komentarz
5 minut temu, MarsThinker napisał:

Czy nadal można za darmo zaktualizować system do windows 10?

Teoretycznie nie, ale jak masz klucz to z tego co ludzie piszą ISO Windows 10 Creators Update akceptuje klucze starszych wersji.

 

MarsThinker
komentarz
komentarz

Tzn, mam laptop z 8.1 i podkreślę, że jestem laikiem, ale generalnie widzę, że jednak tak możliwość się skończyła, więc nie będę próbował, dzięki za odp ;)

Youki
komentarz
komentarz
2 minuty temu, MarsThinker napisał:

ale generalnie widzę, że jednak tak możliwość się skończyła

Oficjalnie, nieoficjalnie ta metoda, która podałem działa.

 

MarsThinker
komentarz
komentarz

No a jeśli coś by nie zadziałało to coś mogłoby się stać?

Youki
komentarz
komentarz

No to nie przejdzie aktywacja podczas instalacji na tym kluczu i tyle. 

MarsThinker
komentarz
komentarz (edytowane)

Ok, mam już iso i znam klucz, a jeśli zaktualizuje to czy programy (zakładki w operze), zostaną usunięte? niby jest opcja by zachować dane osobiste, ale chodzi mi szczególnie o przeglądarkę.

EDIT:
Próbowałem zainstalować plik iso (prawie 4gb) i za każdym razem nie prosi mnie o klucz, więc rezygnuje z instalacji, bo boję się by czasem ta instalacja nie generowała jakichś kosztów.

Edytowane przez MarsThinker
Youki
komentarz
komentarz

Musisz wykonać czystą instalacje, po aktualizacji będzie tylko same problemy.

1 godzinę temu, MarsThinker napisał:

bo boję się by czasem ta instalacja nie generowała jakichś kosztów.