Jasiek2r utworzono 10 lipca 2017 utworzono 10 lipca 2017 (edytowane) Tworzę projekt gry sieciowej w Gamemaker Studio 2. Na konsoli serwera wyświetla się to: Loading initializer: 01_mongodb.js Loading Model user.js Loading Map Jasiek2r.js Loading Map partyland.js Loading Map start.js Loading Map store.js Initialize completed, server running on port: 7171 for environment: test Socket connected client initiated client error Error: read ECONNRESET Doszedłem również, że błąd znajduje się gdzieś tu: if( string_length(password_login.text1) > 0 && string_length(username_login.text) > 0){ //execute this }else{ show_message("Warning: You can't leave username or password blank"); } password_login jest tu polem tekstowym do wpisywania hasła, a username_login polem do wpisywania nazwy użytkownika. Text i text1 to zmienne przechowujące wpisywany tekst. Pomoże mi ktoś? Co mam poprawić?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.