ArcticMonkey utworzono 9 lipca 2017 utworzono 9 lipca 2017 Witam, od pewnego czasu mam problem z poprawnym wczytywaniem stron w przeglądarce na laptopie. Strony w ogóle nie chcą się otwierać (jest tylko białe tło i kręcące się kółko pokazujące wczytywanie strony) albo pokazuje się większość treści na stronie (np. cały tekst i kilka zdjęć) i trwają bezskuteczne próby wczytania reszty. Przykładowo, bez problemu działa google.pl i 90minut.pl, duże problemy są z gazeta.pl, natomiast strona z dodatkami do Mozilli nie otwiera się wcale. Dodatkowo jeżeli strona "zawiesza się" podczas ładowania, na dole pojawiają się takie informacje, np.: przesyłanie danych z addons.cdn.mozilla.net / static.gazeta.pl / bi.gazeta.pl / apis.google.com lub przeczytano gstatic.com. Nie wiem o co może chodzić. Laptop łączy się z internetem bezprzewodowo przez router. Nie jest to jednak wina ustawień routera, ponieważ na telefonie wszystkie strony wczytują się bez problemu, a internet na komputerze stacjonarnym śmiga aż miło (komputer jest podłączony kablem poprzez router). Podłączenie laptopa do internetu bezpośrednio kablem też nic nie pomogło. Na laptopie nie były ostatnio zmieniane żadne ustawienia ani instalowane nowe programy. Wielokrotnie skanowałem dysk programem Malwarebytes Anti-Malware - żadnych rezultatów. Avast też nic nie znalazł, podobnie jak AdwCleaner. Wszelkie błędy w rejestrze usunąłem CCleanerem. Zaktualizowałem również przeglądarkę do najnowszej możliwej wersji dla Windows Vista - Mozilla Firefox 52.2.1 ESR. Z ciekawości próbowałem innych przeglądarek (IE, Opera), ale na nich problem też występuje. Ma ktoś pomysł jak przywrócić laptop do normalnego funkcjonowania?
DenyPL komentarz 9 lipca 2017 komentarz 9 lipca 2017 Robiłeś formata? jeśli nie to zrób i napisz czy to naprawiło problem.
ArcticMonkey komentarz 9 lipca 2017 Autor komentarz 9 lipca 2017 Wolałbym uniknąć formatowania dysku. Nie mam teraz czasu na zgrywanie wszystkich danych, a potem mozolne ustawianie Windowsa i instalowanie programów. Poza tym, proces aktualizacji Visty to droga przez mękę i jest duże prawdopodobieństwo, że coś pójdzie nie tak.
DenyPL komentarz 9 lipca 2017 komentarz 9 lipca 2017 Próbowałeś w trybie awaryjnym? aktualizowałeś sterowniki sieciowe?
politolog komentarz 9 lipca 2017 komentarz 9 lipca 2017 5 godzin temu, ArcticMonkey napisał: Avast też nic nie znalazł, Usuń tego Avasta .
ArcticMonkey komentarz 12 lipca 2017 Autor komentarz 12 lipca 2017 Dnia 9.07.2017 o 21:58, DenyPL napisał: Próbowałeś w trybie awaryjnym? aktualizowałeś sterowniki sieciowe? Sterowniki sieciowe są aktualne. Sprawdzę tryb awaryjny i dam znać. Dnia 9.07.2017 o 23:42, politolog napisał: Usuń tego Avasta . Wątpię żeby to była jego wina.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.