jackob92 utworzono 24 czerwca 2017 utworzono 24 czerwca 2017 Od jakiegoś czasu mój laptop w czasie użytkowania nagle przerywa połączenie z internetem. Myślałem, że jest coś nie tak z routerem (chociaż na komórce miałem wifi) to zresetowałem router. To nie pomogło. Po chwili zauważyłem, że mój laptop nie wykrywa żadnych sieci (nawet tych od sąsiadów). Zaskoczony włączyłem w swojej komórce punkt dostępu na zasadzie wifif, którego też nie widział. Po "zdiagnozowaniu" przez windowsa pojawił się komunikat: "Podłącz kabel Ethernat do tego komputera" Nie za bardzo wiedziałem z czym to się je, więc spróbowałem najstarszy sposób na świecie, czyli wyłączyłem i włączyłem laptopa. Zadziałało. Więc jak gdyby nigdy nic korzystałem normalnie. Następnego dnia sytuacja się powtórzyła. Ale tym razem mój sposób nie pomógł. Poszperałem trochę w internecie i przeczytałem, żeby zaktualizować sterowniki sieciowe. I chociaż system pokazywał, że są najnowsze to u producenta znalazłem aktualniejsze. I nagle zobaczyłem, że laptop znowu połączył się z internetem sam od siebie. I wtedy zainstalowałem nowe sterowniki. Następnego dnia miałem internett przez połowę dnia, a przez drugą połowę znowu ta sama sytuacja. Włączyłem i wyłączyłem sterownik, zresetowałem komputer. Nic. Podłączyłem ten kabel Ethernet -> internet jest; podłączyłem komórkę na kablu z której zrobiłem hotspot -> internet jest. Włączyłem menedżer urządzeń. Przy ikonce karty sieciowej widzę wykrzyknik w żółtym trójkącie. Gdy wchodzę we właściwości w stanie urządzenia jest napisane:"Nie można uruchomić tego urządzenia (Kod 10)" Odinstalowałem kartę sieciową, zresetowałem komputer -> internet jest, ale też na jakiś czas (ok godzinę) i problem powraca. Moja Karta sieciowa: Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802. 11n PCI-E NIC system: Windows 10 laptop: Lenovo ideapad 100-15IBD Model Name: 80QQ Dzięki za wszelką pomoc
politolog komentarz 24 czerwca 2017 komentarz 24 czerwca 2017 15 godzin temu, jackob92 napisał: Przy ikonce karty sieciowej widzę wykrzyknik w żółtym trójkącie. Gdy wchodzę we właściwości w stanie urządzenia jest napisane:"Nie można uruchomić tego urządzenia (Kod 10) Wyłącz klucz/zabezpieczenie swojej sieci bezprzewodowej i wtedy spróbuj się połączyć ( monitoruj wtedy czy pojawi się żółty trójkąt ) .
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.