4pc

System CRM na start

Rekomendowane odpowiedzi

Polecicie jakiś konkretny, a najlepiej darmowy system CRM, który powinien się sprawdzić w przypadku małej działalności - dopiero raczkującej?

Jeśli tak - to jaki? Trudno powiedzieć jakie mamy oczekiwania - zależy nam na praktyczności programu. Tak, żeby wprowadzanie danych do niego nie wymagało więcej czasu, niż wyniosą oszczędności na samym zarządzaniu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. W takim razie - ktoś przedstawi konkretną wersję oprogramowania, które powinno się sprawdzić w takiej roli?

Jaka wersja? Co dokładnie, jakie możliwości? Kluczowe parametry? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Berberis Minima - prawdopodobnie na start nic więcej nie będzie wam potrzebne. Ta wersja jest całkowicie darmowa, ma kilkanaście istotnych funkcji, z tą różnicą, że to opcja jednostanowiskowa. Obsługa programu jest naprawdę bardzo prosta, całość mocno domyślna, zrobiona z myślą o UX, ale poza tym na stronie producenta jest obszerny podręcznik. Mogliśmy mieć np. szkolenie z obsługi programu, ale nie było to potrzebne - daliśmy sobie radę bez niego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mała agencja interaktywna. Zajmujemy się głównie zagadnieniami związanymi z reklamą i tworzeniem stron.
Tych operacji u nas nie ma wiele, ale we wszystkim uczestniczy wiele osób i akurat opcja ustawienia wszystkiego w programie robi nam istotną różnicę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowane. Widziałem na ich stronie opis czegoś takiego jak weBBell. Korzystacie  z tego? Opis wygląda konkretnie - faktycznie to rozpoznaje odwiedziny tak konkretnie? Na Berberis chcę poświęcić minium kilka dni i dopiero na tej podstawie przyjdzie czas, na ocenianie działania systemu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie korzystamy, ale poszukaj informacji w sieci. Po prostu jak na razie mamy tyle pracy, że nie ma potrzeby optymalizowania czegokolwiek. Ale z tego co piszą w sieci ludzie, to zdecydowanie poprawiła im się konwersja. Po prostu - jeśli wchodzisz na jakąś stronę, a za chwilę od tej osoby otrzymujesz telefon, to jesteś z lekka zaskoczony. I to zaskoczenie jest oczywiście mocno pozytywne, prawda?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No właśnie po opisie też tak to widzę. Kiedy ludzie dostają niezamówiony telefon, to raczej się wkurzeni. Ale kiedy dzwoni ktoś z firmy, której ofertę przed chwilą sprawdzali, to mogą być w takim szoku, że przyśpieszą decyzję o zakupie usługi. Też tak to widzicie? Myślałem początkowo, że to taki typ statystyk, ale wcale nie...

 

7d3c6c48226345276fbaa4cea647749e_f817.pn

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o takie podejście to się zgadzam. Ja np. nie rozmawiam z niezamówionymi telefonami z ofertami.
Ale jeśli taki telefon by pochodził od firmy, na której stronie byliśmy chwile temu, to pewnie byśmy zrobili taaakie oczy i rozmawiali.
Pomysł jest bardzo dobry, ale sami musicie zweryfikować skuteczność działania.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będziemy to testowali. Sporo osób w sieci pisało, że to im mocno wspomaga konwersję, a właśnie o to chodzi.

Za kilka tygodni napiszę wam jak jest z tym weBBell. Wtedy będziemy wiedzieli też co z Berberris.

Jak dobrze rozumiem, to one działają zależnie od siebie, tak? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U nas mamy jedno i drugie, ale prawdopodobnie nie ma takiej konieczności. Dopytaj u producenta. Prawdopodobnie wystarczy sam weBBell, ale gwarancji nie daję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, można oddzielnie.

Mam naprawdę z tego klientów - pozytywne zaskoczenie.

Ludzie naprawdę nie mogą pojąć skąd ich wzięliśmy, w sensie - skąd mamy numer kontaktowy.

Skuteczność przekonywania wysoka, tym bardziej, że również działamy w marketingu, więc klienci odbierają nas jako rozwijających się i na czasie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

weBBell został sensownie wymyślony. Cała konstrukcja metody zdobycia klienta jest udana i z góry wygląda skutecznie.
Tak naprawdę każdy chyba myśli o tym, żeby dostawać telefony od wykonawców usług, którymi jest zainteresowany w tym momencie.
A w praktyce dostajemy wciąż zbędny telemarketing, który tylko irytuje. Dlatego sam pomysł weBBell musiał dać efekty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też tak to widzę, przynajmniej w teorii. Po pełnym okresie rozliczeniowym będę w stanie powiedzieć nieco więcej.

Wtedy zerknę na liczby, ale prawie niemożliwe, żeby to się nie opłacało. Musiałoby po prostu nie dochodzić do rozpoznań.

A te są, więc i można też mówić o efektach. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.