x-kom hosting

Pomoc w rozbudowie satcji roboczej

romario77
utworzono
utworzono

Panowie ,

zwracam sie do Was o wsparcie przy rozbudowie mojego Della Precision T3500 . Generalnie na wstepię chciałbym sie tylko zapytac czy powinienem się za to zabierac osobiście (tzn czy dam radę) czy też zlecić to informatykowi poniewaz ja specem nie jestem ale tez nie laikiem.  Lub może darowac sobie rozbudowe tej dośc sedziwej stacji roboczej i skonfigurowac coś nowego i zamówć - tak by było najprościej ale tu blokuje mnie budżet. Zanim wypiszę podzespoły mojego kompa to nadmienię tylko ze chodzi mi głównie o nową konfiguracje dysków SSD +HDD . a kompa tego uzywam głownie do pracy na programach graficznych Adobe czyli Ps i Lr. W jednym z moich postów wspominałem juz ten problem ale teraz po dłuzszej przerwie chciałbym juz zabrać sie dzieła. TAk jak wspomniałem chciałbym spróbowac własnych sił. Otworzyłem  obudowę i własciwie problem polega na tym że nie bardzo wiem gdzie ja tam mam upchać 2 dodatkowe dyski (dwa juz są choć też idą do wymiany) Penwie musze dokupic jakies dodatkowe kieszenie ? A więc teraz podzespoły jakie mam obecnie;


INTEL XEON W3530 QUAD
OŚMIOWĄTKOWY !
4 x 2,80 GHz, 8 MB Smart Cache
4.80 GT/s Intel Q

Chipset Intel X58 ICH10R

8 x USB
2 x PCI-Express x16
2 x PCI-Express x4
2 x PCI
1 x COM, 1 x LPT, 1 x eSATA, 1 x RJ45
4 x AUDIO, 5 x SATA, 2 x PS2

12 GB DDR3 UDIMM ECC

Nvidia Quadro FX 580
512 MB DDR3 128 bit

1 x DVI, 2 x DisplayPort
Max rozdzielczość obrazu 2560 x 1600 pikseli
Typ złącza magistrali PCI-E 16x

Dysk SSD Goodram C40 oraz HDD 500 GB

 

no i ja planuje wymianę tych dysków na 2 x Goodram CX300 120gb 

                                                   lub 2 x Goodram Iridium pro 240 gb

 

oraz jeden lub dwa dyski HDD Western D. WD Red lub WD Blue

 

załączam fotki otwartej obudowy;

 

 

WP_20170510_001.jpg

WP_20170510_002.jpg

WP_20170510_004.jpg

WP_20170510_006.jpg

Dark_Moon
komentarz
komentarz