Marcin02 utworzono 27 kwietnia 2017 utworzono 27 kwietnia 2017 Witam, mój kolega zamówił nowy komputer w komputroniku. Dopiero zadzwoniła do niego obsługa sklepu że MSI H110M PRO-D nie pasuje do I5-7400 KabyLake. Czy to prawda? (Brał zestaw z polecanych zestawów komputerowych)
Youki komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Płyta główna musi mieć zaaktualizowany BIOS do najnowszej wersji i będzie działać.
Marcin02 komentarz 27 kwietnia 2017 Autor komentarz 27 kwietnia 2017 Obsługa mu powiedziała, że aktualizowała bios a i tak nie działa. Czy sklep leci w uja za przeproszeniem czy co?
Youki komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Jeśli płyta główna jest sprawna, a BIOS został zaaktualizowany to musi działać i tyle.
Marcin02 komentarz 27 kwietnia 2017 Autor komentarz 27 kwietnia 2017 (edytowane) 1 minutę temu, Youki napisał: Jeśli płyta główna jest sprawna, a BIOS został zaaktualizowany to musi działać i tyle. To co teraz ma im powiedzieć? Bo powiedzieli mu że musi wziąć H270M bo na innych nie będzie działać. EDIT: Cytuje słowa obsługi "Aktualizowaliśmy bios i dalej nie działa"
bemol911 komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Jak ma taką możliwość to niech zmieni sklep na inny, nie będzie takich problemów a cały zestaw pewnie kupi taniej.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.