lukas19451 utworzono 10 kwietnia 2017 utworzono 10 kwietnia 2017 Witam Tydzień temu oddałem po raz 3 lub 4 m4 aqua na gwarancję w salonie Plusa. Miał problemy z polączeniami. Do tego dodałem pismo o rękojme. Wiadomości z serwisu wyglądają następująco: Serwis ma obowiązek dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta - naprawa musi być zatem komplementarna, co oznacza, że wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone - wadliwe części. W związku z powyższym jako Autoryzowane Centrum Serwisowe nie jesteśmy uprawnieni do realizacji częściowej naprawy. Zgodnie z wytycznymi Producenta, serwis jest zobowiązany do naprawy kompleksowej ‒ Klient, odbierając swoje urządzenie z serwisu, może otrzymać go wyłącznie w stanie pełnej sprawności. Nie ma możliwości naprawienia jednej usterki, a pozostawienia innej bez naprawy. W przypadku, gdy nie zdecyduje się Pan na wykonanie odpłatnej naprawy - wymiany uszkodzonej ramki wraz z wyświetlaczem, urządzenie zostanie odesłane bez wykonywania jakichkolwiek czynności serwisowych. We wskazanym modelu ramka boczna stanowi integralną częścią panelu przedniego wraz wyświetlaczem. W przypadku jej uszkodzenia należy wymienić cały moduł. Zdjęcie ramki zostało Panu przesłane w poniższej korespondencji. Jeśli mimo naszych starań nie jest Pan zadowolony przeprowadzonej obsługi serwisowej, informujemy, że jest możliwość odwołania się od decyzji serwisu bezpośrednio do Producenta. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem mailowymquestions.pl@support.sonymobile.com lub telefonicznie ‒ pod numerem +48 22 22 77 444. Pozdrawiam Katarzyna Hreśka Starszy specjalista ds. Obsługi Klienta www: www.w-support.pl facebook: www.facebook.com/wsupportpl Al. Armii Krajowej 61 50-541 Wrocław Poland KRS: 0000255146 NIP: 8992561791 REGON: 020211276 From: lukas19451 [mailto:lukas19451@interia.eu] Sent: Friday, April 07, 2017 4:05 PMTo: >> serwis@w-support.plSubject: PD: RE: Pytanie odnośnie naprawy pogwarancyjnej 354512077355168 W salonie plus dostałem kosztorys odnośnie telefonu i zawiera on wymianę wyświetlacza. Na telefon zostało na klejone szkło ochronne, które było uszkodzone. Nie stwierdziłem uszkodzenia samego wyświetlacza więc czemu państwo chcą go wymienić? Telefon miał problemy z połączeniami i jak stwierdzono miał uszkodzoną ramkę, a nie wyświetlacz. Wyswietlacz ma wpływ na połączenia? Proszę o wyjaśnienie tego i o ewentualne zdjęcia uszkodzenia wyświetlacza. -------- Oryginalna wiadomość -------- Od: ">> serwis@w-support.pl" Data:07.04.2017 12:27 (GMT+01:00) Do: lukas19451@interia.eu Temat: RE: Pytanie odnośnie naprawy pogwarancyjnej 354512077355168 W tym celu proszę skontaktować się z pracownikami punktu, w którym zostawiał Pan urządzenie. Pozdrawiam Katarzyna Hreśka Starszy specjalista ds. obsługi klienta www: www.w-support.pl facebook: www.facebook.com/wsupportpl Al. Armii Krajowej 61 50-541 Wrocław Poland KRS: 0000255146 NIP: 8992561791 REGON: 020211276 From: lukas19451@interia.eu [mailto:lukas19451@interia.eu] Sent: Friday, April 07, 2017 12:25 PMTo: >> serwis@w-support.plSubject: RE: Pytanie odnośnie naprawy pogwarancyjnej 354512077355168 Można się dowiedzieć jaki będzie koszt naprawy? Od: ">> serwis@w-support.pl" <serwis@w-support.pl> Do: "lukas19451@interia.eu" <lukas19451@interia.eu>; Wysłane: 12:23 Piątek 2017-04-07 Temat: RE: Pytanie odnośnie naprawy pogwarancyjnej 354512077355168 Dzień dobry, Dziękuję za przesłanie wiadomości. Uprzejmie informuję, że ze względu na uszkodzenie ramki, możliwa jest tylko naprawa płatna. Telefon na skutek pęknięcia, utracił właściwości wodoszczelności. Stwierdzone uszkodzenie nie wynika z wad projektowych, wad materiałowych czy wad wykonawstwa, ale stanowi skutek działania siły zewnętrznej (wypadek, użycie niezgodne z normalnym przeznaczeniem). Kodeks Cywilny wyłącza odpowiedzialność producenta oraz sprzedawcy w przypadku, gdy uszkodzenia powstałe z winy użytkownika wpływają na działanie urządzenia. (Art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Wycena naprawy została przesłana dziś do punktu, w którym składał Pan reklamację. W przypadku dodatkowych pytań lub kwestii wymagających wyjaśnień zachęcam do kontaktu zachowując ciągłość korespondencji. Pozdrawiam Katarzyna Hreśka Starszy specjalista ds. obsługi klienta www: www.w-support.pl facebook: www.facebook.com/wsupportpl Al. Armii Krajowej 61 50-541 Wrocław Poland KRS: 0000255146 NIP: 8992561791 REGON: 020211276 From: lukas19451@interia.eu [mailto:lukas19451@interia.eu] Sent: Friday, April 07, 2017 12:14 PMTo: >> serwis@w-support.plSubject: Pytanie odnośnie naprawy pogwarancyjnej Witam Zakupiony telefon w abonamencie w Plus został oddany właśnie na 3 lub 4 naprawę i dołączone zostało pismo reklamacji z tytułu rękojmi i w statusie naprawy (IMEI 354512077355168) pisze : Naprawa pogwarancyjna: urządzenie czeka na zatwierdzenie kosztorysu.- oznacza to że za naprawę będzie trzeba zapłacić czy co to oznacza? Co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić, i co mogę napisać do producenta?
MasterYoghourt komentarz 10 kwietnia 2017 komentarz 10 kwietnia 2017 Sprawa nietypowa. Musisz zadać to pytanie prawnikom, choćby tutaj: https://forumprawne.org/
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.