x-kom hosting

problem z morele.net - porada

drozdov
utworzono
utworzono

Witam. Piszę do Was, aby się poradzić co byście zrobili, gdyby taka sytuacja Was spotkała. Sprawa ma się następująco. Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem kupna porządnego komputera oraz dobrania do niego osprzętu. Z Waszą pomocą złożyłem sobie zestaw za ponad 6 tys. zł, który wziąłem na raty, wpłacając przy okazji 1/6 kwoty. Wszystko zostało zamknięte 17-tego marca. Do dnia dzisiejszego zamówienia nie otrzymałem.

 

Telefon dwa dni po złożeniu zamówienia. Procesor, który wybrałem, wymaga dodatkowego chłodzenia, należy je dokupić. No okej, całkowicie o tym zapomniałem. Spytałem czy coś jeszcze tam nie gra, konsultant stwierdził, że wszystko jest w porządku. Dokupiłem, wykonałem przelew. Za 2 dni znów dzwoni do mnie ten sam Pan i mówi, że karta dźwiękowa, którą wybrałem – nie pasuje. Może mi zaproponować inną, w podobnej cenie lub tańszą. Zgodziłem się na podobnej jakości kartę, musiałem dopłacić 4,63zł. Zależało mi na czasie, więc dodatkowo zapłaciłem mojemu bankowi 5zł, aby tylko przelew doszedł w ciągu kilku minut. Za 3 dni telefon. ,,Niestety, nie mamy Pana wpłaty, proszę wysłać potwierdzenie, jeśli wykonał Pan wpłatę’’.  Zagotowałem się. No ileż można? Dzwonię na infolinię następnego dnia. ,,Tak, wpłata doszła, dziś wysyłamy sprzęt’’. No, super. Dziś o godzinie 8.30 telefon. ,,Niestety, karta, którą Panu zarekomendowałem koliduje z kartą graficzną, należy wybrać inną, mogę Panu zaproponować taką i taką, na USB.’’. Mówię, no ludzie kochani… dobrze, niech będzie. Pieniądze mają mi zostać zwrócone. Oburzony czekaniem miliona lat świetlnych pytam grzecznie kiedy wyślą mi zamówienie, bo już długo to trwa, a to miał być prezent, dlatego zamówiłem go nieco wcześniej… ,,dziś do godziny 16-tej sprzęt odbierze kurier’’. Pytam czy na pewno. ,,Na pewno’’. Ja, chcąc mieć sprzęt jutro u siebie, uruchamiam kontakty kurierskie, ażeby jak tylko przyjdzie przesyłka, dostarczyć ją do mnie. Nie było to łatwe, bo mieszkam w innym mieście niż swoją bazę ma kurier, ale koniec końców udało mi się. No nic. Wybiła godzina 16. Na stronie nadal tajemnicze ,,w realizacji’’. Dzwonię na infolinię. ,,No wie Pan, dziś tu była jakaś modyfikacja, w związku z czym PC zostanie złożony w poniedziałek, to pewnie w przyszłym tygodniu będzie Pan już go miał u siebie.’’.

 

Gdyby nie raty, to zrezygnowałbym, ale nie wiem jak to miałbym teraz odkręcić i czy musiałbym płacić jakieś odsetki. Nie jestem typem upierdliwego klienta, ale to już lekkie przegięcie. Kłamstwa na każdym kroku, brak profesjonalizmu, doradzanie części, którą nie zagrają razem… co Wy byście zrobili na moim miejscu? Siedzieć spokojnie i czekać, czy jakoś ruszyć temat, o ewentualne jakieś zadośćuczynienie?  

detroitx
komentarz
komentarz (edytowane)

Pieniądze poszły, towaru nie ma. Ja bym im zakomunikował, że jeśli nie otrzymam w najbliższym czasie sprzętu, to sprawę kieruję na policję, ale każdy jest inny. Możesz się prosić i błagać, może w końcu dostaniesz to co zamówiłeś.

PS: wszystko oczywiście jeśli nie ma żadnego uchybienia z Twojej strony.

  • Dobra wypowiedź 1
drozdov
komentarz
komentarz

uchybienia są, bo np. nie wiedziałem o tym dodatkowym chłodzeniu, ale generalnie chodzi mi o to, że zamiast poinformować od razu o wszystkim, to roznieśli to w czasie, a ponadto nie są konsekwentni co do daty dostawy.

detroitx
komentarz
komentarz

Czasem tak bywa. Daj im jeszcze trochę czasu i zobaczysz, czy faktycznie w przyszłym tygodniu dostaniesz co trzeba.

  • Dobra wypowiedź 1
krzysiuus
komentarz
komentarz

Człowieku ja mam to samo... komputer za prawie 8k kupiony (przelewem) 5dni temu i cały czas pisze w realizacji. Informacja kiedy zostanie wysłany sprzęt? Po 7 kwietnia! Czyli kur.. ponad 14dni oczekiwania na sprzęt! Faktury się człowiek także nie może doprosić.

 

Dostali informację taką iż czekam do końca przyszłego tygodnia na sprzęt i fakturę. Gdy nie będzie faktury i sprzętu sprawę załatwiam w inny sposób. 

PS. detroitx jak już wziąłeś raty to może lepiej poczekać? Aczkolwiek masz 14dni na odstąpienie od umowy pożyczki bez żadnych konsekwencji jeżeli wziąłeś ją przez internet. 

Jak chcesz głupie zadośćuczynienie to wysmaruj im opinię na ceneo i opineo wtedy skontaktują się z Tobą raczej na poważnie i będą negocjować. Wystarczy spojrzeć ile spraw mają otwartych na opineo... 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.