MrAdminek13 utworzono 24 marca 2017 utworzono 24 marca 2017 Witam , nie wiem co mam robić w mojej sytuacji więc proszę o jakieś sensowne porady . Chodzi o to , że dostawca robi ze mnie kretyna , udaję , że wszystko jest w porządku (a nie jest) poza częstym brakiem internetu ostatnio panowie z tej firmy robili coś przy słupie z którego idzie mój net , no i niestety coś zwalili ponieważ chodzi on 8-10 razy wolniej niż to było wcześniej , sprawa została zgłoszona , ale ich "specjalista" wyglądał jakby nie miał zielonego pojęcia o tym co robi , nawet jego posługiwanie się myszką nie świadczyło o nim nic dobrego . Po tym jak zapytał się kto podłączał mi gniazda internetowe odpowiedziałem , że ja . Jakie było jego zdziwienie , że udało mi się tego dokonać , i stwierdził "Powinieneś grać w totka skoro udało Ci się podłączyć samemu te gniazda , bo mi to nie bardzo wychodzi a co powiedzieć Tobie" , potem powiedział , że internet "jest" po czym szybko uciekł i odjechał . Według umowy muszę się z nim zgodzić skoro mam napisane , że maksymalna prędkość "do" 6MB , już nie wiem co z tym zrobić , pomożecie ? Pobieranie miesiąc temu : 600 -650 kb/s Pobieranie teraz : 60 - 80 kb /s
politolog komentarz 24 marca 2017 komentarz 24 marca 2017 Jak nazywa się twój modem/router ? Dostawca to Orange ? 1
jukasz komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 A na innym sprzęcie (komputerze, telefonie) jest to samo? Możesz ominąć router? 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 15 godzin temu, politolog napisał: Jak nazywa się twój modem/router ? Dostawca to Orange ? ON NETWORKS N150RM Dostawca Telefony Podlaskie po linii Orange
politolog komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 1 minutę temu, MrAdminek13 napisał: ON NETWORKS N150RM Zaloguj się na niego i zrób screena z SNR oraz tłumienia , wynik wrzuć tutaj . 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 1 godzinę temu, jukasz napisał: A na innym sprzęcie (komputerze, telefonie) jest to samo? Możesz ominąć router? To samo , brat jest podpięty pod ten sam słup i ma to samo 10 minut temu, politolog napisał: Zaloguj się na niego i zrób screena z SNR oraz tłumienia , wynik wrzuć tutaj . Proszę I mam takie pytanie czy wartość connection speed jest zmienna czy jest już ustalana sztywno przez dostawcę ? Bo mam i takiego screena który robiłem z 2 msc temu
politolog komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 SNR tobie spadł razem z prędkością . Tłumienie jest mniej więcej podobne . Rekonfiguracja portu na DSLAMIE by się przydała . Postaw sprawę jasno dostawcy internetu , albo porządnie naprawicie lub piszę sprawę do miejscowego UKE . 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 28 minut temu, politolog napisał: SNR tobie spadł razem z prędkością . Tłumienie jest mniej więcej podobne . Rekonfiguracja portu na DSLAMIE by się przydała . Postaw sprawę jasno dostawcy internetu , albo porządnie naprawicie lub piszę sprawę do miejscowego UKE . Dzięki za pomoc kolego , tak zrobię A jeszcze mam jedno pytanie . Co jeśli Oni zaczną się tłumaczyć , że w umowie mają prędkość "do" czyli nie ważne jaką mam szybkość , ale oni się wywiązują z umowy ?
politolog komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 Godzinę temu, MrAdminek13 napisał: Co jeśli Oni zaczną się tłumaczyć , że w umowie mają prędkość "do" czyli nie ważne jaką mam szybkość , ale oni się wywiązują z umowy ? Ty skarżysz ich na niekompetencję pracowników , którzy nie potrafią naprawić usługi . Masz dowody w postaci screenów . Wspomniałem tłumienie , się nie zmieniło więc działaj . 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 50 minut temu, politolog napisał: Ty skarżysz ich na niekompetencję pracowników , którzy nie potrafią naprawić usługi . Masz dowody w postaci screenów . Wspomniałem tłumienie , się nie zmieniło więc działaj . Teraz patrzyłem szybkość pobierania i jest teraz po raz pierwszy w okolicach 150 kb/s od czasu zepsucia się.
politolog komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 37 minut temu, MrAdminek13 napisał: Teraz patrzyłem szybkość pobierania i jest teraz po raz pierwszy w okolicach 150 kb/s od czasu zepsucia się. SNR jest na granicy zrywania synchronizacji . 3 dB w plecy masz . 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 1 godzinę temu, politolog napisał: Ty skarżysz ich na niekompetencję pracowników , którzy nie potrafią naprawić usługi . Masz dowody w postaci screenów . Wspomniałem tłumienie , się nie zmieniło więc działaj . Co to oznacza . bo jestem trochę w tym zielony ?:)
politolog komentarz 25 marca 2017 komentarz 25 marca 2017 Teraz, MrAdminek13 napisał: Co to oznacza . bo jestem trochę w tym zielony ?:) To oznacza , że nastąpiło pogorszenie działania internetu , a technicy nie potrafią tego naprawić . 1
MrAdminek13 komentarz 25 marca 2017 Autor komentarz 25 marca 2017 Oj przepraszam , nie ten post zacytowałem chodziło mi o ten ostatni Zaobserwowałem także , że po tym jak szybkość internetu zmalała to nie zauważyłem , aby internet się rozłączaj co jakiś czas , tak jak to było , gdy miałem szybkość na normalnym poziomie
politolog komentarz 26 marca 2017 komentarz 26 marca 2017 20 godzin temu, MrAdminek13 napisał: aby internet się rozłączaj co jakiś czas , tak jak to było , gdy miałem szybkość na normalnym poziomie Konieczna i tak jest porządna naprawa , żadna filozofia . 1
MrAdminek13 komentarz 26 marca 2017 Autor komentarz 26 marca 2017 4 godziny temu, politolog napisał: Konieczna i tak jest porządna naprawa , żadna filozofia . Dzięki wielkie za pomoc
EdytaKawka komentarz 18 kwietnia 2017 komentarz 18 kwietnia 2017 I co pomogło? Też mam ostatnio takie problemy ;/
szaki komentarz 20 kwietnia 2017 komentarz 20 kwietnia 2017 Zgłoś, niech wlezą jeszcze raz na słupa. jak usterka wystepuje od czasu wizyty techniów na słupie. Może coś urwali i chodzi po jednej żyle, albo jest słaby styk. Jak grzebali cos w instalcji w domu, zapnij modem na przyłaczu z pominieciem instalacji i obacz na ile zapina sie modem
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.