x-kom hosting

Jak na nowo wgrać system na laptopie Acer? Nie działa F10. Coś w BIOS?

dimiC
utworzono
utworzono

Witam, chciałbym wgrać na laptopie Acer system od nowa, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Próbowałem skrótu ALT + F10 podczas włączania systemu, ale niestety nie działa. Dzięki klawiszowi F2 udało mi się wejść w BIOS, ale nie widzę tam niczego związanego z recovery... Mógłby ktoś pomóc? Model laptopa: e1-521-e304g50mnks, system windows 8 

Youki
komentarz
komentarz

A grzebałeś coś przy układzie partycji na dysku?

a1996
komentarz
komentarz

Pewny jestes ze masz partycje odzyskiwania uzyj botowalnego linuxsa. Np ubuntu odpali sie z plyty ibedziesz mogl sprawdzic co z partycjami

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

dimiC
komentarz
komentarz

Laptop nie jest mój, nic przy nim nie grzebałem i jestem trochę zielony w temacie. Mógłby ktoś z was napisać co konkretnie zrobić?

dimiC
komentarz
komentarz

Nikt nie jest w stanie pomóc?

a1996
komentarz
komentarz

Przeciez ci napisalem

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

  • 2 tygodnie później...
dimiC
komentarz
komentarz

Niestety mam nawet problem z odpaleniem instalacji systemu... Ustawiam wszystko w Biosie, a instalacja nie odpala się ani przez pendrive'a ani płytę. Ktoś wie w jaki sposób rozwiązać ten problem?

Youki
komentarz
komentarz

Pokaż jak to ustawiasz, ustawienia oczywiście zapisujesz?

dimiC
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam, wkładam płytkę do stacji dysków, restartuję komputer, wchodzę w BIOS, a tam: 

 

 


20170319_150417.thumb.jpg.0d1817dce114b6584343d7833376c795.jpg
 

 

 

Następne: 

 

 


20170319_150433.thumb.jpg.411ccb8eddfe8989172aea4bc095dfc4.jpg
 

 

 

Potem: 

 

 


20170319_150512.thumb.jpg.1196e1c96c1cf520b45ded4fe206e08b.jpg
 

 

 

Zapisuję, potem F10, potwierdzam, komputer się resetuje i uruchamia się jakby nigdy nic. Płytka sprawdzona na innym komputerze i nie ma z nią problemów. Coś robię źle? @Youki, byłbyś w stanie pomóc?