wooyeong utworzono 20 lutego 2017 utworzono 20 lutego 2017 (edytowane) Witam. Jestem zainteresowany internetem stacjonarnym od Orange tylko nie wiem jakie warunki muszę spełniać, żeby się podłączyć. Nigdy nie miałem internetu kablowego ani telefonu stacjonarnego. Liczę na pomoc z Waszej strony. Chciałbym się dowiedzieć wszystkiego zanim pójdę do salonu i żeby wszystko było dla mnie jasne. W jaki sposób zostanę podłączony do sieci i do ilu metrów? Każda informacja może się przydać. Pragnę zaznaczyć, że mieszkam na obrzeżach miasta w domku jednorodzinnym, sąsiedzi z tego co wiem nie korzystają z internety kablowego.
politolog komentarz 20 lutego 2017 komentarz 20 lutego 2017 Przyjeżdża do Ciebie technik i wykonuje przyłącze abonenckie oraz instalację w twoim domu ( instalacja gniazdka , kabli ) Nie musisz brać sprzętu operatora ( możesz kupić router ze sklepu komputerowego ) Nie polecam sprzętu od Orange gdyż jest słaby ( połączenie i jakość internetu ) Mają instrukcje w Salonie , żeby sprzedać Tobie w pakiecie telefon i telewizję .Stanowczo przestrzegam przed telewizją od Orange , kiepskie dekodery made in Indonesia , poza tym sam musisz ustawić antenę satelitarną lub ja posiadać. Jeżeli kupisz router z sklepu komputerowego , technik od Orange nie będzie go podłączał ani konfigurował . Jakie masz pytania ?
MasterYoghourt komentarz 20 lutego 2017 komentarz 20 lutego 2017 Sprawdź czy to aby nie Internet stacjonarny ale w technologii bezprzewodowej LTE.
wooyeong komentarz 20 lutego 2017 Autor komentarz 20 lutego 2017 Już tłumaczę. Otóż linie telefoniczne oddalone są od mojego domu o kilkadziesiąt metrów. Czy istnieje w ogóle możliwość podłączenia budynku? Jeśli tak to w jaki sposób? Najlepiej to pytanie skierować do Orange, ale chciałbym też zasięgnąć porady u Was.
politolog komentarz 20 lutego 2017 komentarz 20 lutego 2017 1 minutę temu, wooyeong napisał: Czy istnieje w ogóle możliwość podłączenia budynku? Przyjeżdża technik i przeprowadza ,, wywiad techniczny ,, . Możesz złożyć zamówienie albo skierować zapytanie do Orange .
wooyeong komentarz 21 lutego 2017 Autor komentarz 21 lutego 2017 Orientujecie się może w jaki sposób podłączany jest budynek, kiedy załóżmy moja posesja jest 40 m od najbliższych linii? Jaka jest maksymalna odległość i czy może być problem z poprowadzeniem kabli?No i zasadnicze pytanie w jaki sposób technicy zazwyczaj prowadzą kable w takiej sytuacji (nie wiem, pod ziemią?).
politolog komentarz 21 lutego 2017 komentarz 21 lutego 2017 4 minuty temu, wooyeong napisał: Orientujecie się może w jaki sposób podłączany jest budynek, kiedy załóżmy moja posesja jest 40 m od najbliższych linii? To już decyduje technik w zależności , czy linia jest napowietrzna czy także 40 metrów jest do ,, punktu dostępowego/słupka ,, . Każda lokalizacja i warunki lokalne są inne . Technik może nie zgodzić się np na położenie kabla pod ziemią bo jest droga obok posesji itp
Oldek komentarz 21 lutego 2017 komentarz 21 lutego 2017 Przeważnie ciągnie się linie nad ulicą na wysokości słupów telefonicznych. Chyba najtaniej i najszybciej Ale tak jak wspomnieli wyżej użytkownicy - to wszystko ogarnie technik. Powie co i jak, gdzie po co i dlaczego. Nie musisz się niczym martwić.
wooyeong komentarz 22 lutego 2017 Autor komentarz 22 lutego 2017 Mam wątpliwości co do jakości usług świadczonych przez Orange. Wszystko za sprawą opinii w sieci, które nie są zbyt przychylne. Może się ktoś wypowiedzieć na temat Neostrady od Orange? Obawiam się, że w okolicy nie mam żadnej innej alternatywy.
politolog komentarz 23 lutego 2017 komentarz 23 lutego 2017 14 godzin temu, wooyeong napisał: Wszystko za sprawą opinii w sieci, które nie są zbyt przychylne To norma , ludzie w internecie wypowiadają tylko negatywnie o operatorach . Największym mankamentem Neostrady jest słynne DO 10 lub 20 Mb/s . Np masz 5 Mb/s na linii , dzwonisz do Orange i słyszysz , że prędkość internetu masz do 10 Mb/s . Kolejny ból od Orange to ich marny sprzęt ( funbox , dekodery itp ) Ostatnia porażka Pomarańczowych to ich TV ( montaż anteny satelitarnej przez klienta ) . PING w grach poprzez kodowanie interleave jest dość wysoki . Na plus można zaliczyć małą awaryjność ich Sieci oraz obsługę w BOK .
MasterYoghourt komentarz 23 lutego 2017 komentarz 23 lutego 2017 (edytowane) Dowiedz się jakie prędkości Neostrady osiągają ludzie w twojej okolicy. Bo na prędkość Neostrady najbardziej wpływa odległość abonenta od centralki.
wooyeong komentarz 1 marca 2017 Autor komentarz 1 marca 2017 No a jak wygląda samo podłączenie? Podłączają do jakiejś skrzynki czy czegoś? Bo u mnie nic takiego nie ma.
MasterYoghourt komentarz 1 marca 2017 komentarz 1 marca 2017 To już ich problem. Ty zdecyduj się, w którym miejscu chciałbyś aby było usytuowane gniazdko telefoniczne. Pamiętaj, że jeśli nie posiadasz telefonu stacjonarnego w Orange, to będziesz musiał płacić około 20pln/m-c za utrzymanie łącza.
gorg81 komentarz 1 marca 2017 komentarz 1 marca 2017 Jeszcze jak chcesz mieć pewność o stabilności łącza, czyli wspomnianych 5 mb to zapytaj gdzie jest centralka i na jakiej karcie stoi. Jeśli powyżej 2 km od ciebie i na DSL to sobie od razu daruj bo będziesz częstym gościem infolinii że nie możesz oglądać yputube. Jeśli mniej niż 2 km a karta vDSL to spokojnie będzie stabilnie. A opinie w necie, hmmm, powiem Ci tak, jak czasami posłucham klientów to myślą że biorąc do domu funboxa, linie do 10 mb, podłączając do funa 10 -15 urządzeń mają pretensje że im youtube nie chodzi w TV. No jak ma chodzić jak córka ma lapku włączonego youtuba, na kom ogląda FB albo coś innego, synuś ciupie akurat w grę, żona na tablecie cś tam ogląda, jej kom ściąga aktualizacje, lodówka, piec, drugi TV, kamerki , alarm i klient zdziwiony Tak bywa. 1
politolog komentarz 1 marca 2017 komentarz 1 marca 2017 6 godzin temu, gorg81 napisał: Jeszcze jak chcesz mieć pewność o stabilności łącza, czyli wspomnianych 5 mb to zapytaj gdzie jest centralka i na jakiej karcie stoi Coś mogą sprawdzić pod warunkiem posiadania telefonu , z reguły konsultant bierze dane z teoretycznej aplikacji . Konieczny w tym przypadku jest wywiad techniczny 6 godzin temu, gorg81 napisał: A opinie w necie, hmmm, powiem Ci tak, jak czasami posłucham klientów to myślą że biorąc do domu funboxa, linie do 10 mb To Orange mogło nie ustawić dynamicznej synchronizacji i zostawić klientowi wybór kodowania .
gorg81 komentarz 4 marca 2017 komentarz 4 marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 17:21, politolog napisał: Coś mogą sprawdzić pod warunkiem posiadania telefonu , z reguły konsultant bierze dane z teoretycznej aplikacji . Konieczny w tym przypadku jest wywiad techniczny Zgadza się, mój błąd, choć zdarzyło mi się już że miła Pani powiedziała że musi skonsultować z działem technicznym i oddzwoni, ale fakt jest że w większości przypadków podeślą technika. Cytuj To Orange mogło nie ustawić dynamicznej synchronizacji i zostawić klientowi wybór kodowania . Mogło, ale jak każdy operator robi wszystko w automacie, aby klient nie musiał co 3 minuty dzwonić do nich Słuchaj sam wiesz (bo widzę po postach że masz pojęcie) że dobry Router i odpowiednie ustawienia nawet na lini do 10 mb mogą czynić cuda. Więc czyż nie mam racji że opinia w necie jest nie miaro dajna.Szczególnie ludzi którzy dostają od operatora wszystko w auto i potem piszą bzdury tego typu że maila nie umieją wysłać. Obaj wiemy że na stronach opinie piszą ludzie który od rana nie miał netu, o Jezu... jedzie z tym koksem, potem kolejny bo router mu padł, a on miał dopiero 3 miesiące. Nie bronię Orange, ale powiem tak na starym mieszkaniu miałem 6 mb, nie było innego operatora, mój router, plus odpowiednie ustawienia i jakoś przez lata wysyłania stron klientów, backup serwera, praca jednocześnie na 5 czasami więcej RDP i odbieranie maili, syn gra, żona ogląda FB, czy yputube i nie miałem problemu. dodam tylko że ich modemo routera nawet nie odpakowałem. Powiem tak że nawet funboxa idzie poskromić aby było lepiej. Po to są takie fora żeby powiedźmy minimum tej wiedzy liznąć i mniej więcej moc poczytać w miarę rzetelnych odpowiedzi.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.