x-kom hosting

potrzebuje pomocy przy podkrecaniu

jason182
utworzono
utworzono

jak w temacie chce podkrecic te czesci i potrzebuje pomocy. Bo prawie jestem zielony w tym temacie [wiem tyle ze karte moge podkrecic riva tunerem]. BIOS przed chwila zaktualizowalem i mam najnowszy

plyta główna Intel d865PERL [max 800FSB przy P4, na Celeronie max 400], \

zasilacz 400W Tracer,

pamieci : 512MB 400Mhz DDR MDT z naklejka NTT System @ 200 MHz 2.5-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS)

512MB 400Mhz DDR GoodRam @ 200 MHz 3.0-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS)

Ile uda mi sie wyciagnac z tego procka nie zmieniajac chlodzenia?

EDIT: na razie nikt sie nie zglosil wiec postanowilem podkrecic GF5600FX: rdzen z 325 na 365 a pamiec z 400 na 470. zyskalem jakies 6 FPS w programi Video Card Stability. Nie mam czujnika temp wiec nie wiem jak sie grzeje. Wie ktos ile da sie takiego GF wykrecic ?

swirek
komentarz
komentarz

Zobacz czy do grafiki masz dolaczone jakies oprogramowanie do krecenia karty. Mozna takie sciagnac tez ze strony producenta, ale lepiej zastosowac ATITool.

Ustawiasz bazowe takty

Dajesz Find Max Core i zapisujesz wynik na kartce.

Ustawiasz bazowe takty

Dajesz Find Max Mem i zapisujesz wynik na kartce.

Potem juz tylko wpisujesz wyniki (mozesz obnizyc o pare MHz w stosunku do wygenerowanych) do jakiegos programu ktory bedzie sterowal Twoja karta (moze to byc tenze ATITool) i wlasciwie to wszystko.

Nie mam czujnika temp wiec nie wiem jak sie grzeje.
Tu maly problem, warto wiedziec jaka bedziesz mial grzalke w obudowie. Jesli nie ma czujnikow moze jakis zewnetrzny termometr? Z tego co wiem to karty raczej wytrzymuja temperatury do 100*C wiec chyba nie ma sie o co bac.
Wie ktos ile da sie takiego GF wykrecic ?
Na to pytanie odpowie ATITool. To zalezy od paru czynnikow, a waznym jest zasilacz. Tracer nie jest najlepsza firma jesli chodzi o stabilne napiecia i wydajnosc. Ale na ten konkretny model karty powinien wystarczyc. Decyzja nalezy do Ciebie :)
Foq66
komentarz
komentarz