kaol13 utworzono 6 stycznia 2017 utworzono 6 stycznia 2017 Witam. Na wstepie chce przeprosic jezeli pisze w złym dziale . Wiec do rzeczy. Zakupilem ostatnio laptopa Laptop LENOVO Y700. i mam mały problem. Nie ukrywam jestem osoba lubiąca pograc w proste gry typu League of Legends. Wszystko ładnie pieknie śmiga na ustawieniach wideo "wysokich", w grze mam od 200-280Fpsów, lecz zauwazylem ze mam czeste spadki. I nie chodzi tutaj o spadek 10 czy 20 fpsów. Tylko spadek jest odnotowywany do 9 klatek. Przez co Ekran łapie laga na dobre dwie sekudny. Czasem łapie tez taki spadek ze ekran zetnie sie dosłownie na "sekudne" po czym wraca do normy. Powiem wprost jest to dla mnie uciazliwe. Czy ktos potrafi mi pomoc ?!? Z góry dziekuje mój sprzet to : Procesor: Intel Core i7-6700HQ Pamięć RAM (zainstalowana): 8 GB Dysk SSD: 128 GB Dysk HDD: 1 TB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960M Windows 10
cinomatic komentarz 6 stycznia 2017 komentarz 6 stycznia 2017 ściągnij darmowy program HWMonitor po czym uruchom go w tle a następnie włącz grę. Pograj do czasu aż zacznie się wieszać lub będą spadki FPS a następnie wyjdz z gry, i podeślij temp z programu HAmonitor który był włączony w tle.
kaol13 komentarz 6 stycznia 2017 Autor komentarz 6 stycznia 2017 po ściagnieciu tego programu lagi stały sie jeszcze wiekszy niz były. fpsy sa na poziomie 150. skoncze gierke i podrzuce zdjecie z tego programu! jedynie co sie stało po ściagnieciu tego programu to ciagłe scinanie gry. jest 0 płynnosci fps spadły na poziom 120-150 ping cały czas ten sam (60-70) ale gra sie scina caly czas Dodam ze komputer jest swiezo zakupiony. mam go drugi dzien. ??????
ZYLA1 komentarz 7 stycznia 2017 komentarz 7 stycznia 2017 (edytowane) Odpal po prostu manager zadań, wejdź w zakładkę wydajność, zostaw, odpal grę, po spadku fps zminimalizuj grę, sprawdź który z wykresów w tym czasie miał wartości krytyczne. Będziesz wiedział gdzie szukać problemu, ewentualnie wykluczysz 3 z nich (procesor, dysk, ram). Edytowane 7 stycznia 2017 przez ZYLA1
kaol13 komentarz 7 stycznia 2017 Autor komentarz 7 stycznia 2017 własnie obserwowałem to. i nigdzie wykres nie skacze pod wartość krytyczna
Prosaid komentarz 7 stycznia 2017 komentarz 7 stycznia 2017 Aktualizacja Biosu była przeprowadzana? Sterowników? Windows update? Jeżeli nie to zrób to w takiej kolejności. Sterowniki najlepiej pograć ze strony producenta danego podzespołu jest jeszcze program Easy driver który też pobiera najnowsze
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.