x-kom hosting

Niezgodność plików x64 z systemem 64bitowym

mateusz.kwizorski
utworzono
utworzono

Witam,

Z racji zakupu nowego komputera postanowiłem przetestować jego możliwości, by wiedzieć z czym mam do czynienia. Laptop głównie do prac biurowych, ale miło jest znać kres jego możliwości. Z racji tego, że średnio mi coś mówią cyferki w benchmarkach testuję na grach. I tutaj napotkałem niesamowity problem.

Laptop posiada system 64 bitowy. Każda gra którą odpalam informuje mnie o błędzie plików dll. Nie lubię ludziom zawracać głowy, ale już załamałem ręce, bo nie mogę sobie poradzić, dlatego też jestem tutaj.

To co zrobiłem to pościągałem najnowsze paczki Visual C++. Starałem się nawet po kolei instalować poszczególne pliki, aż do pojawienia się problemu końcowego (07000b)-coś takiego(również opisywany szeroko przypadek w internecie). Idąc tym tropem ściągnąłem program do diagnozy takich błędów (depends). Niestety wywaliło mi tysiące błędów plików dll. Co zadziwiające mam system Windows 8.1 x64, a błędy plików dotyczą nie plików x86, a właśnie 64bitowych. Ktoś potrafi chociaż dać trop w którą stronę szukać? bo ja się już pogubiłem.

mateusz.kwizorski
komentarz
komentarz

Witam,

Dodaję pliki z FRST. Odpaliłem kolejno po sobie nie chcące się włączyć gry, także chyba opisane są tam błędy. O dziwo najnowszy Tomb Raider Rise z 2016 poszedł i na LOW działa płynnie (jak na oko amatora). Nie chciałbym po prostu mieć później problemów przy konieczności instalacji ważnych programów. Dziwi mnie również obecność folderu "program files x86" skoro system jest 64bitowy. Dziękuję za zainteresowanie.

Addition.txt

FRST.txt

mateusz.kwizorski
komentarz
komentarz

Witam,

Udało mi się rozwiązać problem. Widziałem dużo podobnych tematów na różnych forach to rozwiązanie mojego indywidualnego problemu zamieszczę tutaj. Może przyda się dla potomnych. Już miałem zabrać się za chociaż w przypadku jednej z gier do naprawiania tysiąca plików dll. Cóż czasami trzeba się poświęcić, by sprawdzić o co chodzi tym bardziej, że jest to mój pierwszy kontakt z windowsem 8.1. Zainstalowanie wszystkich bibliotek z poprzednich lat Visual C++ nic nie dało. Najnowsze sterowniki również. Uaktualnienia wszelkich programów oraz zainstalowanie najnowszego direct X również nie pomogło. Na jednym z forów poruszyli temat direct X i tam wsadzili mi nos w dobry trop. Odpalenie najnowszego Tomb Raider Rise dało od myślenia nad zainstalowaniem starszych bibliotek direct X. I to był strzał w dziesiątkę. Pakiet bibliotek z 2008 direct X SDK rozwiązał problem w zupełności. Pozdrawiam

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.