adrian03301 utworzono 20 listopada 2016 utworzono 20 listopada 2016 Witam 2 tygodnie temu został podłączony u mnie super szybki internet od Orange i tak było aż do dziś postanowiłem zrobić test i jestem w sztuki 90Mb/s w porywach oraz 25 pingi nie wiem o co chodzi restart modemu nie pomógł. Dzwoniłem do Orange zgłosiłem problem i mam czekać i teraz nie wiem czy to moja wina czy Orange Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
politolog komentarz 20 listopada 2016 komentarz 20 listopada 2016 15 minut temu, adrian03301 napisał: postanowiłem zrobić test i jestem w sztuki 90Mb/s w porywach oraz 25 pingi Na WIFI czy na kablu ? Na ilu komputerach sprawdzałeś ?
adrian03301 komentarz 20 listopada 2016 Autor komentarz 20 listopada 2016 Na kablu na jednym kompie mam jeszcze lapka ale tam sprawdzę później bo muszę kabel załatwić od znajomego Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
krzysiuus komentarz 21 listopada 2016 komentarz 21 listopada 2016 To jest prędkość DO 300Mb/s a nie 300Mb/s. Sprawdź umowę.
adrian033 komentarz 21 listopada 2016 komentarz 21 listopada 2016 (edytowane) w umowie mam napisane nie mniej niż 300mb/s ok sprawdziłem na laptopie i tam w stan sieci szybkość jest 1Gb/s i predkość na ookla pokazuje 320mb/s u mnie na pc stan sieci pokazuje tylko 100mb/s i faktycznie osiąga tylko 94mb/s kabel mam stary kategorii 5E co moge zrobić żeby wszystko do normy wróciło dobra zmieniłem wejscie w modemie z ETH5 na ETH4 i weszło mi pełna prędkość czyli coś się zdupcyło no nic reklamacja będzię na wadliwy sprzęt
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.