adrian03301 utworzono 20 listopada 2016 utworzono 20 listopada 2016 Witam 2 tygodnie temu został podłączony u mnie super szybki internet od Orange i tak było aż do dziś postanowiłem zrobić test i jestem w sztuki 90Mb/s w porywach oraz 25 pingi nie wiem o co chodzi restart modemu nie pomógł. Dzwoniłem do Orange zgłosiłem problem i mam czekać i teraz nie wiem czy to moja wina czy Orange Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
politolog komentarz 20 listopada 2016 komentarz 20 listopada 2016 15 minut temu, adrian03301 napisał: postanowiłem zrobić test i jestem w sztuki 90Mb/s w porywach oraz 25 pingi Na WIFI czy na kablu ? Na ilu komputerach sprawdzałeś ?
adrian03301 komentarz 20 listopada 2016 Autor komentarz 20 listopada 2016 Na kablu na jednym kompie mam jeszcze lapka ale tam sprawdzę później bo muszę kabel załatwić od znajomego Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
krzysiuus komentarz 21 listopada 2016 komentarz 21 listopada 2016 To jest prędkość DO 300Mb/s a nie 300Mb/s. Sprawdź umowę.
adrian033 komentarz 21 listopada 2016 komentarz 21 listopada 2016 (edytowane) w umowie mam napisane nie mniej niż 300mb/s ok sprawdziłem na laptopie i tam w stan sieci szybkość jest 1Gb/s i predkość na ookla pokazuje 320mb/s u mnie na pc stan sieci pokazuje tylko 100mb/s i faktycznie osiąga tylko 94mb/s kabel mam stary kategorii 5E co moge zrobić żeby wszystko do normy wróciło dobra zmieniłem wejscie w modemie z ETH5 na ETH4 i weszło mi pełna prędkość czyli coś się zdupcyło no nic reklamacja będzię na wadliwy sprzęt Edytowane 21 listopada 2016 przez adrian033
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.