x-kom hosting

Serwis ogłoszeniowy.

Jogurcino
utworzono
utworzono

Witam.

 Na wstępie chciałbym zaznaczyć że nie posiadam jeszcze własnej strony internetowej a cały jej projekt mam jedynie na papierze.

Nigdy wcześniej nie budowałem strony internetowej i kompletnie nie znam się na tym od strony praktycznej. Zanim zacznę budować

stronę, chciałbym uzyskać odpowiedź na nurtujące mnie pytania. Postanowiłem założyć własny temat, w którym całkowicie określę

swój problem oraz wątpliwości, ponieważ na żadnym z forum nie znalazłem konkretnych odpowiedzi, w związku z tym mam pewne obawy.

Czy za pośrednictwem firmy home.pl i oferowanych przez nią narzędzi będę w stanie zbudować stronę internetową działającą na podobnej

zasadzie do blablacar.pl? Napisałem podobnej, ponieważ serwis ogłoszeniowy który chciałbym założyć, nie będzie opierał się na ogłoszeniach

usług płatnych, a osoby które będą się ogłaszały na tym serwisie, będą to robiły (przynajmniej z założenia) całkowicie darmowo i oferowane

przez nich usługi będą również (znów z założenia) darmowe, w związku z tym zarabiać na stronie będę jedynie na reklamach (wizja dość odległa).

Kolejnym podobieństwem między moim portalem a blablacar.pl jest wyszukiwarka ogłoszeń. Czy za pomocą WordPress czy innych narzędzi oferowanych

przez home.pl będę w stanie bez inwestowania dodatkowych pieniędzy i bez wiedzy praktycznej z zakresu budowania stron, zrobić taką

wyszukiwarkę która po wpisanie frazy "warszawa" wyszuka mi wszystkie ogłoszenia z Warszawy? Oraz czy jest możliwość jakoś to skonfigurować w taki

sposób jak jest np. na olx.pl żeby wyszukiwarka znajdowała ogłoszenia w jakimś promieniu od danej miejscowości?

Następne pytanie jest następujące: czy aby zacząć zarabiać na reklamie jakieś kwoty, (a być może z czasem czerpać prowizje od założenia konta czy

coś w tym rodzaju) konieczna jest działalność gospodarcza, czy wystarczy to uwzględnić w rozliczeniu PIT?