x-kom hosting

LCD z wystawy "wypalony" ?

chicek
utworzono
utworzono

Witam

Jestem na zakupie LCD i w sklepie sprzedawca zasugerował mi że jeśli mam możliwosc to lepiej jest kupic LCD ktory wczesniej stał jakis czas włączony na wystawie ( konkretnie chodzi o sklep Vobis ) jako że mam wtedy mniejsze szanse trafic na martwe piksele.

Zgadzacie sie z ta opinia czy to raczej drobny chwyt reklamowy ?

Pytam bo raczej w LCD jestem zielony

Gość
komentarz
komentarz

Zawsze jest tak, że na dwoje babka wróżyła! Po pierwsze - monitor stojący na wystawie świeci cały czas i .... wypala mu się świetlówka!, ale matryca się wygrzewa. I tak źle i tak nie dobrze. Takie monitory powinny być sprzedawane po niższej cenie, a nie jak produkt całkowicie nowy. Przy zakupie nowego - nie powystawowego monitora - masz zawsze gwarancję na matrycę (w zależności od firmy, są różne warunki) i na monitor - bez względu na firmę. Ja osobiście nie kupiłbym takiego monitora.

Kosmoj
komentarz
komentarz

ja osobiscie takze odradzam, to tak jakbys sformatowl dysk i sprzedalwal jako nowy........;)

jezeli jest to bardzo zanizona cena to moze i warto, zalezy jaka cena i jaki monitor, ale uwazaj, nigdy ci nie powiedza ile on swiecil.....;P

Lipton
komentarz
komentarz

Sam kupiłem monitor który stał na wystawie ale wiedziałem ze stać długo nie mógł więc go wziąłem stał miesiąc. Sklep jest czynny w małym wymiarze czasu czyli długo nie był odpalony. Natomiast piksel martwy mam no ale mi nie przeszkadza

chicek
komentarz
komentarz

OK, dzieki za pomoc i mam jeszcze jedno pytanko.

W Vobisie powiedziano mi ze przed zakupem moge wlaczyc monitor i zobaczyc czy sa jakies martwe pixele, jak beda to dadza inny ale... jak już kupie i np za dzień czy dwa cos wyskoczy to juz nie wymieniaja bo sa normy co do tego.