x-kom hosting

Telewizor pod PlayStation4

Rafaeel
utworzono
utworzono

Witam serdecznie.

Planuję zakup nowego TV oraz PlayStation4. Mam jednak pewne wątpliwości, gdyż jeśli chodzi o elektronikę i media jestem tutaj kompletnie zielony... 
Jeżeli kupiłbym obojętnie jaki telewizor to podłącze go do PS4 ? Czy może jest jakaś lista gdzie konsola działała by 'najlepiej' z danym telewizorem? Interesuje mnie TV do 40 cali. 

Youki
komentarz
komentarz

Wystarczy by było złącze HDMI i tyle, a jaki to będzie TV czy monitor to z punktu widzenia działania samej konsoli bez różnicy.

Budżet?

Rafaeel
komentarz
komentarz

Budżet na tv + PS4 to jakieś 3,5 tysiąca złotych. 

Youki
komentarz
komentarz

Czyli na TV około 2000 zł 

 

Tutaj można brać 50 calowego LG z niskim input lagiem http://www.ceneo.pl/37531398

Rafaeel
komentarz
komentarz

50 cali to za dużo jak na mój pokój :P Myślałem o TV 40 cali, chciałbym by obraz był jak najlepszej jakości gry grając na takim telewizorze. 

Youki
komentarz
komentarz

Jaki masz pokój, jak blisko masz kanapę/krzesło?

Rafaeel
komentarz
komentarz

Jakieś 2,5m- 3m  ...

Youki
komentarz
komentarz

To w sam raz pod 50 cali.

Rafaeel
komentarz
komentarz

:) Wolę jednak mniejszy, 40 cali .

Brutus
komentarz
komentarz

a wolisz na kanapie czy na krzesle

Rafaeel
komentarz
komentarz

Tylko fotel :)

  • 2 tygodnie później...
piterro88
komentarz
komentarz

Jeśli chodzi o telewizor, który nadaje się do grania to ja zdecydowanie polecam jakikolwiek model telewizora LG. Z prostego powodu - doskonała jakość obrazu i dźwięku. Sam posiadam i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby gra na konsoli się przycięła lub cokolwiek innego. Zresztą widzę, że nie tylko ja tę markę polecam i ma tu naprawdę dobre opinie :) 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie