x-kom hosting

Samsung galaxy czy apple mini

AnnaKatowice
utworzono
utworzono

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o wszelkie sprawy komputerowo-informatyczne. Troszke wstyd mi tu pisać, bo domyślam się że to niecodzienne pytanie, ale wole zapytać fachowców niż kolegów z facebooka którzy znają sie absoutnie na wszystkim. Otóż mam dwa tablety: samsung galaxy tab A i apple mini. Oba 16GB, jeden został zakupiony nowy, Apple kupiony używany. Oba są w stanie idealnym. Używam ich głownie na studiach i do przeglądania internetu, oglądania filmów. Jeden postanowiłam sprzedać i prosze mi doradzić który? stosunek jakości do ceny, niezawodność itp. Który zostawiliby na moim miejscu panowie?

 

Pozdrawiam wszystkich 

Youki
komentarz
komentarz

Zobacz i podaj jakie to konkretnie modele tych urządzeń?
Ipad Mini 1 generacji?, model tego Samsunga? Galaxy to tylko seria. :)

AnnaKatowice
komentarz
komentarz
3 godziny temu, Youki napisał:

Zobacz i podaj jakie to konkretnie modele tych urządzeń?
Ipad Mini 1 generacji?, model tego Samsunga? Galaxy to tylko seria. :)

  

Czy informacje z pudełek dostarczą wiecej danych? :(

14339808_1195941677115719_860247217_o.jpg

14348731_1195941727115714_1564939018_n.jpg

14285104_1195940497115837_1972330613_o.jpg

Youki
komentarz
komentarz

Oczywiście.

Teraz pozostaję kwestia po prostu z którego urządzenia lepiej, przyjemniej i sprawniej Ci się korzysta.

iPad mini ma swoje już lata mimo wszystko.

 

AnnaKatowice
komentarz
komentarz

Czyli mam opierać swój wybór wyłącznie na wygodzie, nie brać pod uwage danych technicznych na których się nie znam? A prosze mi powiedzieć, który z nich jest więcej wart? bardzo dziękuje za pomoc ;)

Youki
komentarz
komentarz

Samsung ma większą wartość, ale to nowsze i podejrzewam, że w codziennym użytku sprawniejsze urządzenie. :)

AnnaKatowice
komentarz
komentarz
Teraz, Youki napisał:

Samsung ma większą wartość, ale to nowsze i podejrzewam, że w codziennym użytku sprawniejsze urządzenie. :)