Vistallo utworzono 17 sierpnia 2016 utworzono 17 sierpnia 2016 Witam, Posiadam internet z Neostrady (Orange) już xx lat. W ostatnim czasie coś zaczęło się psuć. Mianowicie prędkość internetu drastycznie spadła. W poszukiwaniu problemu zauważyłem że internet działa z normalną prędkością przez 10-15 min gdy podłączony jest do sieci jeden komputer, gdy dwa czasami może nawet nie przez 20 sekund. Stwierdziłem że może być to wina sprzętu, otóż nie: przetestowałem problem na innym routerze (też TP-LINK). Na innych komputerach problem też jest taki sam. Zainstalowałem też ponownie router i przywracałem ustawienia fabryczne. Po restarcie routera internet działa z prędkością 1mb/s przez kilka minut, gdy podłącze się kolejnym urządzeniem prędkość spada do 0,1-0,2 mb/s. Gdzie szukać przyczyny? Może to być wina dostawcy internetu czy raczej szukać u mnie czegoś?
politolog komentarz 17 sierpnia 2016 komentarz 17 sierpnia 2016 Wrzuć screena z SNR oraz tłumienia z tego TP-LINKA tutaj .
Vistallo komentarz 17 sierpnia 2016 Autor komentarz 17 sierpnia 2016 "osiągi" łącza gdy wszystko jest okhttp://www.speedtest.pl/test/133863785
politolog komentarz 17 sierpnia 2016 komentarz 17 sierpnia 2016 Masz bardzo duże tłumienie prawie 60 dB , zgłoś na infolinii Orange rozłączanie internetu ( taki myk , żeby technicy ruszyli się celem sprawdzenia linii ) .Powiedz dodatkowo, że sprawdzałeś na 2 routerach .
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.