x-kom hosting

Kurs html5

kuba95
utworzono
utworzono

Witajcie. Chciałbym zacząć zdobywać wiedzę z zakresu tworzenia stron internetowych. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o programowanie. Nigdy nie miałem z tym większej styczności. Ale trochę pogrzebałem i doczytałem że ludzie polecają na początek html5. Potrzebne mi to jest bo w niedalekiej przyszłości chcę otworzyć własny sklep internetowy. Oczywiste jest że będę musiał za niego zapłacić bo nie nauczę się tak szybko tego wszystkiego. Ale w przyszłości kto wie... Może sam stworzę od podstaw cały sklep. Jednak do tego daleka droga. Pewne jest że mi się to przyda. Na początku chciałbym Was poprosić abyście podzielili się jakimiś dobrymi linkami z kursami html5 lub tytułami książek które warto kupić. Za każdą odpowiedź bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :)

  • 3 tygodnie później...

Herzerks
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie wiem czy warto kupować książki do nauki języków webowych. Jest tam tak wiele ciągłych zmian i aktualizacji, że te książki stają szybko nieaktualne. Do zrozumienia samych podstaw poszukaj tutoriali w internecie. Na Youtubie wpisz "Kurs HTML" na pewno znajdziesz coś ciekawego i w to po polsku :) Jeżeli będziesz szukał firmy zajmującej się tworzeniem profesjonalnych stron www to zapraszam do http://websteady.pl. Tworzą oni witryny oparte na Wordpress oraz każda witryna jest w pełni responsywna tzn. dostosowana do urządzeń mobilnych.

Pozdrawiam

Edytowane przez Herzerks
  • 5 tygodni później...
siwy310
komentarz
komentarz

Dokładnie to co kolega wyżej napisał. Z książek nie warto bo ciągle coś się zmienia. YT poradniki ewentualnie kursy na stronie.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie