x-kom hosting

Błędna suma kontrola MD5 w oryginalnym pliku.

32943
utworzono
utworzono

Witam. Szukałem na forach podobnego problemu ale nigdzie nie znalazłem. Możliwe że wynika to z tego że jestem zielony w tych sprawach i nie umiem profesjonalnie nazwać mojego kłopotu.

 

Mianowicie chciałem zainstalować nieoficjalnego patcha do gry, problem w tym że jest on dostosowany do wersji stemowej a ja mam wersje z goga i przy próbie instalacji wyskakuje "błędna suma kontrolna MD5". W komentarzach wyczytałem że można wyłączyć sprawdzanie sumy kontrolnej w instalatorze i bezproblemowo wszystko zrobi jak należy a gra będzie ładnie śmigać. Tylko że za bardzo nie wiem jak to zrobić bo w googlach wyskakują same programy do sprawdzenia sumy kontrolnej...

 

Więc streszczając, jak wyłączyć sprawdzanie sumy kontrolnej MD5 przez instalator?

Pomożecie? Pozdrawiam.

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Wydaje mi się, że instalator wykrył błąd w samym patch'u. Ściągnij jeszcze raz ten patch i spróbuj ponownie.

32943
komentarz
komentarz

Niestety ale nie w tym tkwi problem :(

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Skąd masz pewność, że kopia patch'a na serwerze nie jest uszkodzona ? Wtedy za każdym razem ściągasz uszkodzony plik.

32943
komentarz
komentarz

Stąd że u innych osób które pobrały tego patcha działa, oczywiście jak już wspomniałem nie u tych które mają wersje gry z goga. W tym przypadku trzeba właśnie wyłączyć sprawdzanie sumy kontrolnej.

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Próbowałeś otworzyć patch'a za pomocą na przykład programu 7-zip ?

32943
komentarz
komentarz (edytowane)

hmmmm ale 7-zip jest do otwierania różnego rodzaju archiwum a to jest plik .exe. Za to wypakowywałem instalke za pomocą dziwnego programu "innounp" (o ile to jest nazwa czy może jakiś rodzaj/kategoria programu) i owszem wyskoczyły pliki ale nikt nie wie gdzie je należy wkleić gdyż w folderze z zainstalowaną grą nie ma żadnych innych folderów o takiej samej nazwie.