x-kom hosting

Ta witryna jest nieosiągalna

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Emillod ,
windykator74
utworzono
utworzono

Cześć, od jakiegoś czasu nie ładuje mi większość stron, poza facebookiem, YouTube. Po próbie wejścia na jakąś stronę, jest napisane ta witryna jest nieosiągalna, serwer (adres witryny) potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

politolog
komentarz
komentarz

Jak nazywa się twój modem/router ? Posiadasz komputer stacjonarny czy laptop ? Połączenie WIFI czy kabel ?  Ile urządzeń jest podłączonych do Sieci ?

windykator74
komentarz
komentarz

modem livebox, na laptopie wystepuje problem, polaczenie przez wifi, 2 urzadzenia + telefon

Emillod
komentarz
komentarz

Jeśli problem występuje na wszystkich urządzeniach to skontaktuj się z usługodawcą.

Jeśli tylko na laptopie, to spróbuj wejść na stronę z wyłączonym antywirusem lub sprawdź czy nie masz ustawionych adresów DNS w kompie

  • Dobra wypowiedź 1
windykator74
komentarz
komentarz

Jak sprawdzić dnsy?

Emillod
komentarz
komentarz

A jaki masz system?

Tu Ci znalazłem fajny poradnik:

Cytuj

Jak sprawdzić adres IP/Mac/Bramy/DHCP/DNS w Windows 8/8.1

 

1. Gdy jesteśmy w START, lub na pulpicie, czy w każdym innym miejscu przyciskamy klawisz z logiem windowsa czy flagą, obok klawisza „Alt” i klawisza „Ctrl” i przytrzymujemy + klawisz „X”.

⊞ Win + X
Naszym oczom ujawni się menu w którym wybieramy „Panel sterowania”

2. Wybieramy i klikamy w zielony napis „Sieć i internet”

3. Następnie na samej górze w otwartym oknie wybieramy „Centrum sieci i udostępniania”

4. Po lewej stronie z menu wybieramy „Zmień ustawienia karty sieciowej”

6. Klikamy dwa razy na połączenie na którym chcemy sprawdzić interesujące nas dane.

7. W otwartym oknie w zakładce „Ogólne” wybieramy „Szczegóły”

8. W otwartym oknie pokażą nam się wszystkie informacje.

  • Mac Adres karty sieciowej
  • Adres IP
  • Maska podsieci
  • Adres bramy domyślnej
  • Adres IP serwera DHCP
  • Adresy serwerów DNS

Teraz Pokaże inne drogi na znalezienie naszego adresu IP jak i adresu MAC.

  • Będąc w „START” – klikamy w „Pulpit” – w prawym dolnym rogu klikamy prawym klawiszem na ikonę połączenia z siecią – wybieramy „Centrum sieci i udostępniania” – po lewej stronie w „Zmień ustawienia karty sieciowej” – klikamy dwa razy na interesujące nas połączenie – i w zakładce „Ogólne” wybieramy przycisk „Szczegóły” – odczytujemy interesujące nas informacje.
  • Będąc w „START” lub w każdym innym miejscu przyciskamy klawisz ⊞ Win  i przytrzymujemy + R , otworzy nam się okno „Uruchom” – wpisujemy „cmd” – w otwartym oknie wiersza poleceń wpisujemy komendę „ipconfig /all” – pokażą nam się wszystkie informacje dotyczące połączeń sieciowych na naszym komputerze.
  • Będąc w „START” lub w każdym innym miejscu przyciskamy klawisz  ⊞ Win i przytrzymujemy +  R otworzy nam się okno „Uruchom” – Wpisujemy „control” to pozwoli otworzyć nam „panel sterowania” – „Sieci i internet” – „Centrum sieci i udostępniania” – „Zmień ustawienia karty sieciowej” – dwa razy klikamy w interesujące nas połączenie – w zakładce „Ogólne” wybieramy „Szczegóły” i odczytujemy interesujące nas dane w otwartym oknie.

 

 

  • Dobra wypowiedź 1
windykator74
komentarz
komentarz

tak to wyglada, jak w instrukcji wyzej

Emillod
komentarz
komentarz

Ja mam DNS'y ustawione na Google, tzn. 8.8.8.8, ale dobra tam. 

Hm rozumiem, że na innych urządzeniach problem nie występuje, tak? 

Jakie strony Ci się nie ładują np? 

  • Dobra wypowiedź 1
windykator74
komentarz
komentarz

na przykład przekierowywanie z google, allegro i forum społecznosciowym nie moge sie zalogowac, bo po 10 sec wyrzuca

politolog
komentarz
komentarz

Jeżeli już to wpisz DNSY od Orange 

DNS 1: 194.204.159.1

DNS 2: 194.204.152.34

  • Rekomendowana odpowiedź
Emillod
komentarz
komentarz

na przykład przekierowywanie z google, allegro i forum społecznosciowym nie moge sie zalogowac, bo po 10 sec wyrzuca

Jak chcesz to napisz do mnie na PW to Ci mogę przez TeamViewer spróbować pomóc. 

  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.